Zonder kinderen op vakantie

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door ALeV84, 21 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dreames

dreames VIP lid

9 dec 2007
    7.818
    4.057
    113
    Wij gaan niet op vakantie zonder de kinderen. Vakantie is voor ons lekker tot rust komen met het gezinnetje. Ik zou persoonlijk niet eens een fijne vakantie kunnen hebben zonder mijn kinderen. In oktober gaan we voor het eerst sinds Jordy's geboorte (dan is hij 10 maanden). Voor onze dochter is dat de 5e vliegvakantie en elk jaar gaan we wel een paar keer weekendjes of weekjes binnen Nederland op vakantie met z'n allen.

2. misa

misa Niet meer actief

Ik zou een weekendje wel doen. Binnekort gaat het dan ook voor het eerst gebeuren.. :) Wel spannend, maar ook erg leuk en goed voor ons en onze relatie. ;)

3. MMarianne

MMarianne Niet meer actief

Vakantie nee, weekendje ja.....

Ik heb een overnachting gescoord via vakantieveiling incl. wellness en daar kijk ik echt naar uit. Mannetje gaat dat nachtje logeren bij de buren die vier kinderen hebben die stuk voor stuk gek zijn op Stijn en andersom...iedereen blij :)

In oktober gaan we een week naar de franse Ardennen en dan gaat ie gewoon mee, geen twijfel mogelijk.

4. Nienkiej

Nienkiej Fanatiek lid

5 jun 2011
    1.180
    0
    36
    Verkoopmedewerkster
    Gouda
    Ik vind het niet kunnen om samen op vakantie te gaan en kindje ''achter te laten''. Je bent toch een gezin nu? Is toch ook leuk voor die kleine, ook al begrijpt hij/zij er eigenlijk helemaal niks van..
    Hoogstens misschien een weekendje samen is wel te doen.

Zou Emma veels te veel missen en m'n vriend ook! Denk dat we dan alleen maar aan de telefoon zitten om te vragen hoe het gaat, en of ze ff foto's wil sturen.. ;):p

5. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Vier dagen vind ik nog wel meevallen.
    Vier dagen is trouwens veel te kort voor Istanbul! Daar is zoveel te zien en te doen! Je moet vooral ook een boottochtje over de Bosporus maken. Hebben jullie al een hotel? Ik weet nog een hele goede (lage prijs en eenvoudig, maar schoon, vriendelijke mensen, lekker ontbijtbuffet en MIDDEN in het oude centrum van Istanbul:
    Hotel Fehmi Bey, Istanbul.
    2 minuten lopen van de Hippodrome, 5 minuten van de Hagia Sofia en de Blauwe moskee en de ondergrondse basilisken, 10 minuten lopen van het Topkapi paleis. De foto's op de website zijn ook zeker niet 'mooier dan het echt is'. Ik herken alles gewoon. Je ziet op de foto's ook wel dat het eenvoudig is. En inderdaad, vanaf het dakterras (deels binnen, deels buiten) kun je de Blauwe moskee zien. Heel bijzonder.

Ik zou ook niet zonder kids op vakantie gaan, maar 4 dagen is eerder een lang weekend (ook al neem je het weekend zelf niet) dan een echte vakantie. Ik zou wel van tevoren een weekendje oefenen bij oma.

6. Kweenie

Kweenie Fanatiek lid

12 aug 2006
    3.199
    1
    38
    Kijk, daar kan ik me wel in vinden :) .

Deel Deze Pagina