Dinsdag een test gedaan, omo wit. Partner ook, omo wit.. Donderdag een licht streepje, lichter dan die op de foto's. Vandaag weer getest, weer een tuurstreepje.. Heb dit al eens eerder gehad, PCR was dan negatief.. Wie heeft er ook zo'n licht streepje gehad en bleek positief?
Het kan beide kanten op... Ik durf niks meer te zeggen op de uitkomst van pcr testen op (licht) positieve zelftesten
Ik denk dat ik eens een ander merk ga proberen. Deze zijn die van Flowflex, weet iemand waar ze andere merken verkopen (ik heb deze eerder gekocht bij Kruidvat en Dirk)
Ik had s'maandagsavond 20:30 uur omowit 22:30 uur net zo'n tuurstreepje als jij hebt dinsdagsmorgens een knal test. Ik testte trouwens door omdat de rest van de familie op maandagavond al knaltesten had. PCR test was bij alle 4 (dus ook die van mij) positief
Ik had ook echt een vaag streepje. Maar wel iets duidelijker dan op deze foto. De GGD uitslag was uiteindelijk positief.
Lichte streep is in mijn ervaring ook positief. Ik heb nu 14 dagen geleden corona gehad. Dik positief. En nu word hij steeds lichter. Voorheen nooit een tuurtest gehad
"Is de streep roze? Hij lijkt grijs te ogen." Zouden we bij een zwangerschapstest zeggen Ik heb het idee dat mensen die nooit naar zwangerschapstesten gestuurd hebben dit als negatief zouden zien Maar een check bij de GGD zou ik bij twijfel wel doen.