Ze vroeg aan mij hoe vaak ik het verschoond wilde hebben. (was pas na 5 dagen thuis uit het ziekenhuis). Ze heeft toen op mijn verzoek om de dag gedaan, omdat ik toch veel in bed lag. (KS gehad)
De eerste drie dagen elke dag en daarna om de dag. Maar de volgende dag was de overtrek alweer gewassen en gestreken dus zoveel beddegoed had ik niet nodig
Hier hebben ze het helemaal niet verschoond. Ik had maar 14 uur kraamhulp, ivm de grote drukte afgelopen zomer, dus daar had ze helemaal geen tijd voor. Ik heb het wel zelf elke dag gedaan (mijn vriend is daar niet zo'n held in ), vond ik wel zo fris, ook ivm het vloeien en het voeden in bed.
Hier werd het bed om de dag verschoond, elke dag wilde ze wel doen, maar hoefde van mij echt niet! Maar ik denk dat als je de hele dag in bed ligt het wel fris is om gewoon lekker een schoon bed te hebben! Verder zweet je de eerste dagen best veel (tenminste ik wel ) en dan is dus om de dag verschonen eigenlijk wel nodig vind ik. Verder heb je aan 2 sets echt genoeg hoor! Wassen word er elke dag toch gedaan, dus het is dezelfde dag alweer schoon. Mocht je geen droger hebben dan is 3 stets misschien wel handig ivm het niet op tijd droog zijn !
Mijn bed werd om de dag verschoond. Ik transpireerde ook veel omdat je lichaam op die manier het vastgehouden vocht kwijtraakt. Maar omdat de was zo keurig wordt bijgehouden heb je aan 3 sets dekbedovertrekken echt genoeg hoor. Pim
ik kreeg om de dag een schoon bed maar lag ook eerste week in ziekenhuis. met het wassen van je spullen is het net wat je wil ook hoor. mijn kraamhulp wou t liefst bij 5 hydrofielluiers de machine al aan zetten nou sorry maar dat vond ik dus niet echt nodig. ik heb doekken zat en kleertjes in overvloed dus ik was alleen als machine vol is en bij mij draait er niet elke dag een baby was.
De kraamverzorgster wou hier elke dag het bed verschonen.. ik heb de eerste 3 dagen in het ziekenhuis gelegen dus maar 5 halve dagen zorg gehad..Ze heeft op de dag dat ik thuis kwam het bed verschoont en toen en de laatste dag.. Ik heb alleen tussen de middag op bed gelegen.. de rest van de tijd was ik beneden..
Iedere dag. Heerlijk, iedere dag een schoon bedje aangezien ik ruim een week alleen maar in bed heb gelegen. En eh, ze wast iedere dag dus als je 2 sets heb kom je al een aardig eind
Ik heb 3 dagen kraamhulp gehad, en zij heeft 1 keer mijn bed verschoont. Ze wilde het eigenlijk elke dag doen, maar dat vond ik overbodig. Maar ik lag dan ook alleen 'snachts in bed, en overdag soms een uurtje. Ik lekte niet, en vloeien deed ik ;snacht ook amper dus het was ook echt niet nodig.
Met maar een paar luiers zou ik hem idd niet laten draaien, maar wij hadden al gauw een machine vol ong -> 6 voor het badje, 4 om de kruik waar ik elke dag ff een nieuwe om deed, 4 als slab/doek bij de borstvoeding, 4 voor de bedjes onder het hoofdje, dan nog de kleertjes erbij, de handdoeken van onszelf, ik 4/5 op een dag en mn vriend 2 en de machine kon weer draaien ! Ook met beddegoed vind ik trouwens alleen ons beddegoed erin de machine vol genoeg zitten dus sowieso rede om te wassen ! Maar een half wasje is niet nodig natuurlijk, zeker als je genoeg 'voorraad' hebt !
bij mij is hij in de week 2 keer verschoond. Ik lag er alleen maar snachts in. Overdag zat ik lekker beneden
ivm 4 dagen ziekenhuis heb ik maar 4 dagen hulp gehad en is er 1x mijn bed verschoond, nu moet ik ook wel eerlijk toegeven dat ik er alleen snachts in sliep en overdag op de bank zat of aan het rommelen was in huis
Bij mij elke dag. Ik lag alleen tussen 12 en 3 op bed, maar ik vond de nachten ook heftig hoor. Ik vond het niet fijn om met kompressen te slapen en met kompressen voeden had ik ook te laat bedacht, dus er lekte nogal was. Ieh vies verhaal eigenlijk...
Ik krijg om de dag een schoon bedje Wij hebben ook maar 2 sets overtrekken, dus de wasmachine gaat deze week wat vaker aan, geen probleem.
dit kan je overleggen met je kraamverzorgende, ik ben zelf kraamverzorgende en verschoon het bed om de dag, sommige gezinnen vinden 2 keer in de week voldoende, prima dan doen we het zo. Maar als ik een vuil onderlaken zie dan verschoon ik hem
Om 5 hydrofielluiers de was aanzetten, zijn ze helemaal gek geworden? Ik dacht het niet. Bij mij gaat de wasmachine pas aan als er genoeg was is voor een volle trommel. Vind het zonde gewoon.