Hallo allemaal, Ik ben een trotse moeder van 4 prachtige kinderen. Ben 35 jaar en na mijn laatste zwangerschap heb ik me laten sterliseren. In middels bijna 5 jaar verder is mijn relatie gedaan met de vader van mijn kids en heb ik een nieuwe man gevonden gaat super en nu heeft hij kinderwensen. Oke te begrijpen aangezien hij der geen heeft. Dus we gaan nu voor ivf. Daar zijn we vorige maand mee gestard na een reeds spuitjes en vaginale pilletjes en de pick-up op vrijdag 1 nov zit ik hier dood nerveus te wachten dat ik a.s woensdag 14 nov mag gaan bloed prikken. Natuurlijk zo eigenwijs als ik ben heb ik al stiekem een test gedaan maar die valt negatief ben ik dan echt te vroeg. Mijn lichaam laat voelen Beetje last van tepels en eet zonder aanleiding daar naast bij het inbrengen van pilletje voelt mijn baarmoeder hard aan Nu is mijn vraag natuurlijk herkend iemand dit en is het een goed of slecht teken pffffffff
Ik neem aan dat je twee dagen voor pick up pregnyl hebt gespoten. 1 november geldt dan als eisprong en vandaag is 9 november, dus ja je bent veel te vroeg, dat je test nu negatief is fijn om te weten, want als je nu een positieve test in handen krijgt dan weet je dat het van jezelf is. Echt nog geduld hebben, kan nog makkelijk.
Ja ik hoop het maar want alle kwaaltjes zijn er opzich wel misselijk sins vandaag last van borsten maar geen bloedverlies of zo dus pff moeten idd wachten