Hoi allemaal Ik ben nu 8 weken en 3 dagen zwanger en ik heb op 28 feb mijn 1e echo! Alleen, tot 2 weken geleden had ik last van menstruatiekrampen en steekjes in mn buik, daarna werd ik elke ochtend misselijk en ik heb 1 keer alles eruitgegooid. Nu heb ik alleen bijna nergens last meer van? Alleen nog van pijnlijke borsten en dat ik totaal GEEN honger heb, hoe kan dat? Kan het zijn dat er iets mis is of maak ik me weer zorgen om niks? Dankjullie wel alvast !
Ik heb ook niet echt klachten (gehad). Het Geen honger gevoel heb ik ook gehad, ik moest me 's avonds verplichten om te eten. Pas in de 11de week heb ik 's avonds drie keer overgegeven. Ben nu 15 weken ver en ik zit nog 3 kg onder mijn startgewicht. Het enige waar ik last van gehad heb is de vermoeidheid en die kwam tussen de 9de en de 12de week. groetjes
Ach ja, die bezorgdheid... dat hoort er echt bij (zeker zo vroeg in de zwangerschap). Of je wel of geen kwalen hebt, zegt niets over hoe het gaat in je buik. Misschien raak je een beetje gewend aan de HcG in je lijf en heb je daarom geen klachten meer. Als je straks een mooie echo gezien hebt, voel je je vast wat zekerder. Tot die tijd: afwachten en vertrouwen op je lichaam, en proberen je niet al te druk te maken.
Inderdaad wat Bri al zegt, probeer er gewoon lekker van te genieten. Ik heb bijna geen enkele klacht gehad tijdens heel mijn zwangerschap (alleen m'n buik begint nu aardig in de weg te zitten ). Dus geen zorgen over maken. Beter geen klachten dan de hele dag zwak ziek en misselijk, toch? Groetjes Willes
Precies, gewoon blij zijn dat je nergens last van hebt! Had ook alleen heel in het begin wat last van moeheid en in het begin soms een vaag misselijk gevoel maar verder niets. Wel apart want je gaat je echt afvragen of je de boel niet gewoon bij elkaar hebt gefantaseerd. Maar goed, beep zit 'r nog Dus als ik je een advies mag geven: lekker genieten van het feit dat je én zwanger bent én nergens last van hebt, ik hoop voor je dat het zo blijft!