hoihoi gister moest ik ongi worden ik kan de klok erop gelijk zetten dat ik voor 12 uur smiddags ongesteld word maar niets vandaag ook nog niet ik had wel alleemaal vreemde dingen voordat ik ongi moest worden zoals: geen opgezwollen buik geen hoofdpijn geen rugpijn geen magraine heel vreemd allemaal nu had ik gister wel de rugpijn alsof ik al ongesteld was ( de rugpijn wie ik echt alleen krijg als ik al een dag ongi ben) vanmorgen gestest maar nega! niet eens een licht streepje wat nu ? kan je cycles zomaar ineens veranderen het is geen ontpillen dacht ik want ik ben heel regelmatig altijd precies de 30ste dag
spannend meis, ik kan ook altijd mijn klok erop gelijk zetten maar heb ook al een paar keer gehad dat ik in een keer n andere cyclus had tussendoor. dan was het ineens 30 dagen ipv 28. Maar wie weet als je over 2 dagen weer een testje doet is t dan wel posi. succes
ik hbe vorige maand hetzelfde gehad. Maar nu blijkt dat mijn lichaam toch aan het ontpillen is geslagen (en ik was al 3 maanden gestopt)... Succes...
nou het is vandaag toch doorgekomen en niet zo een klein beetje ook maar ik heb altijd van me ongi en eisprong al veel pijn maar het is nu echt niet uit te houden zoveeel pijn ! en ook een vreemde pijn ik snap er geen zak meer van! rot lichamen !
He balen meis. Die hevige pijn heb ik ook sinds januari dan kan ik het niet houden van de pijn soms viel ik bijna flauw van de pijn. Ik slik dan ibropufen als snoepjes, maar heb sinds 2 maanden Aleve voor menstruatiepijn en die werken bij mijn heel goed. Voel nog wel iets maar geen echte pijn meer. Liefs noes
ja dat kan ik ook wel eens gaan proberen baat het niet schaat het niet toch jij bent ook ongi geworden zie ik balen joh!