zonder plast onze dochter niet

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door silvana81, 12 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. silvana81

silvana81 Fanatiek lid

12 feb 2007
    2.777
    17
    38
    administratie
    Diemen
    Onze dochter heeft aangegeven geen luier aan te willen dus uit gedaan. Ze heeft de hele dag geen luier gedragen maar ook niet geplast. Voor het naar bed gaan een luier aangedaan en deze was smorgens onwijs nat. Zal ze het ophouden tot ze een luier aan heeft? Ze drinkt genoeg.

2. Jackie87

Jackie87 VIP lid

6 aug 2013
    5.497
    2.948
    113
    Zo klinkt het wel? Zet je haar ondertussen wel op het potje? Het lijkt mij echt niet goed om zo lang je urine op te houden. Je hebt dan een grotere kans op een blaasontsteking.

3. Charmed72

Charmed72 Fanatiek lid

8 mrt 2009
    1.359
    277
    83
    Vrouw
    Ik neem aan dat ze al wel gewend is om op de wc te oefenen?

Misschien vindt ze het hartstikke spannend allemaal. Het is ook heel wat, opeens je luier af hebben en een grote meid zijn.
    Vraag haar regelmatig of ze wil plassen (vraag ook aan haar of ze wil dat jij mee gaat plassen).
    Het is warm weer, dus ze zal sowieso minder hoeven te plassen.

Ik zou vandaag en morgen nog even afwachten met eventueel haar luier weer aandoen, misschien gaat het vandaag al beter.

4. silvana81

silvana81 Fanatiek lid

12 feb 2007
    2.777
    17
    38
    administratie
    Diemen
    We zetten haar steeds op het potje 1x per half uur, en lezen dan een verhaaltje voor.
    Vandaag niet kunnen oefenen de hele dag met oma meegeweest naar een speeltuin/kinderboerderij.
    Morgen weer oefenen, op het potje zitten is geen probleem gaat er ook uit haar zelf op zitten maar gaat er ook snel weer vanaf en roept dat ze geen plasje heeft.

Deel Deze Pagina