Ik heb een leuke winterjas gezien van feetje, ik wil deze jas als tweede jasje gebruiken. Ze heeft nu 1 goede winterjas en wil er nog een bij hebben. De goede die we nu hebben is van beebielove maat 80 daarvan moeten de mouwen nog omgeslagen worden....ik weet niet hoe feetje valt moet ik daar 80 of 86 van nemen de winterjas???? Als ik voor 17uur bestel heb ik hem morgen in huis
Ben benieuwd of de maat goed zit. Lees namelijk nu pas. Feetje valt meestal wel klein (niet altijd), maar beebielove valt volgens mij echt nog kleiner (dat valt standaard een maat kleiner heb ik het idee).
Ja beebielove valt inderdaad een maat kleiner dat idee heb ik ook altijd, van feetje heeft ze nu ook een shirtje en dat is ook al maat 86 dus denk dat het wel past, en een beetje te wijd is niet erg, ze groeit zo vreselijk snel
Deze hebben we nu Koon, dus ik wilde er nog een jasje voor erbij, waar ze een beetje mee in de sneeuw kan knoeien straks, want denk dat ze wel loopt eind januari.....en dan vind ik het zonde om met die goede jas naar buiten te gaan in de sneeuw dan.