Geen reden toe, als jij wetenschappelijk bewijs wil, moet je het zelf maar zoeken.Zou zeggen doe eens navraag bij de tandarts en een logopedist . Zoals Eliesja zij is het inderdaad slecht voor de stand van de tanden de tanden zelf gaan niet kapot, maar ze gaan scheef staan of naar voren. Als kinderen de hele dag met een speen inlopen en daarmee ook praten word de uitspraak zwak en onduidelijk en gaan ze slissen omdat het puntje van de tong zwak word.
Ze heeft vannacht heerlijk geslapen, weer als vanouds! Ze was om 8.25u wakker, en heeft toen nog een kwartiertje in haar bedje lopen kletsen en spelen. Dus ik hoop dat we weer de goede kant op gaan @Eliesja, ja ik ben errug verwend met haar uitslapen! Wat heerlijk dat Danny ook beter slaapt. @lovelydk, je moet niet denken dat al die wetenschappelijke onderzoeken zomaar op internet te vinden zijn. Het is inderdaad algemeen bekend dat een speen gewoon niet goed is.
Nee ik zei het alleen maar omdat het niet waar is, er treed sowieso geen tandbederf op! Tandenstand is ook niet bewezen dat de tut daar invloed op heeft, natuurlijk wel als ze HEEL de dag met een tut inloopt maar we hebben het over inslapen... Wat is dat? Een minuut of 5!
@Lovelydk, ik heb in mijn topic geen zin in een discussie over tandbederf door de speen. Hier ging mijn begin vraag ook niet over. Als je hier een discussie over wilt dan moet je zelf maar een topic openen.
Hahaha jij hoort niet graag dingen die niet in je straatje vallen geloof ik! Maar prima, veel succes hoop dat je meisje snel weer dr oude ritme qua slapen oppakt!