Ik heb voor Valerie voor het voorjaar redelijk veel rode kleertjes gekocht, dus dan is het natuurlijk leuk als ze daarbij rode slofjes kan dragen. Nu vind ik dat er niet zoveel keus is in rode slofjes, maar ik ken ook niet alle site's met slofjes. Ik heb gekeken bij boumy,roosjes, oxxy en aapie's. Deze van Aapie's vind ik wel leuk, maar misschien zijn er nog leukere... Leren babyslofjes | Babyschoenen Ik hou niet van slofjes met aardbeien ofzo erop, ben meer van het sierlijke. Wie weet er nog een site met leuke slofjes, of wie helpt mij zoeken?
kijk eens op volgende sites: Op Kleine Voet, Groot in babyslofjes! bij bevenstaande site moet je links in de kolom even op rood drukken en dan krijg je alle rode slofjes. Bij Baby-Slofje.nl vindt u meer dan 800 verschillende babyslofjes. Het grootste assortiment baby slofjes en babyschoentjes van Europa.
Bedankt voor de website's! Bij de eerste heb ik 2 leuke gezien, waarvan 1 met een lint. Maar denk dat het met zo'n link niet echt practisch is. Helaas hebben deze slofjes een breedte maat van 6,5. Dit is echt te breed voor mijn dochters smalle voetjes, dat lijkt niet met een open schoentje. Ga nu bezig met de 2de link
Babypaws heeft ook wel leuke slofjes vind zelf die van cindy leuk, je hebt ze in gewoon rood en ook lak. Baby Paws
Die babypaws zijn ook leuk, alleen lijken ze erg veel op die aapies. En die aapies zijn dan toch weer 12 euro goedkoper. Bij kiddie pads hebben ze maar 1 paar rode en die zijn dicht. Denk dat ik toch maar die aapies ga bestellen...kan gewoon niet echt iets anders vinden
hoi, ik heb een tijdje terug leren slofjes laten maken via iemand van marktplaats. Dan wel echt het model a la boumy, met elastiek erin. Maar voordeel was dat ik aan kon geven dat ze bijv. iets breder zou maken, en ik kon prezies de leerkleur e.d. aangeven.
Hier fan van babypaws maar die aapies had ik ook gezien. Heb er laarsjes gekocht vorige maand en die zijn zo goed bevallen dat ik daar nu ook voor ga. En ze lijken inderdaad op de babypaws. Wat ik zelf in de winkel had gehoord is dat lak een nadeel heeft en dat is dat het snel insnijdt op de wreef bij het kindje, omdat ze veel stijver zijn dan de normale leren slofjes. Misschien een tip voor anderen hier, ik heb ze zelf daarom niet gekocht.
Je had het zelf al over Aapies. Ik kan je deze shop echt aanraden! Goede kwaliteit, echt leder en veel keus. Ik heb eigenlijk alleen nog maar bij Aapies gekocht zowat.
Heb niet alles gelezen maar Bij Baby-Slofje.nl vindt u meer dan 800 verschillende babyslofjes. Het grootste assortiment baby slofjes en babyschoentjes van Europa. ? Loopt je meisje al of zoek je nog soepele zooltjes?
@Lovelydk, bedankt voor de link, die had iemand anders hier ook al gegeven. Heb alle slofjes al gehad, maar geen leuke rode gevonden. Ze loopt nog niet, dus ik zoek echt slofjes.