Even benieuwd, wat betalen jullie bij de kapper en dan bedoel ik simpel wassen en knippen?? Als je bv ook verft en daar de prijs van weet, zet dat er dan even apart bij als je wil. Of andere dingen bv.
Als ik all-inclusive heb (verven, knippen en fohnen) betaal ik 98 euro Maar laat het de laatste tijd alleen knippen en verven en dan betaal ik 70 euro geloof ik alleen wassen en knippen is 50 euro jah hele dure.. (maar super goeie) kapper
Wij betalen 15 euro voor alleen knippen zonder wassen. Maar moet wel zeggen dat ik 7 maanden geleden voor het laatst geweest ben. Vriendlief moet wel iedere 8 weken ongeveer.
Hier betaal je 18.50 voor alleen knippen, en dr komt dan 5 euro voor wassen bij. Alleen haar verven is vanaf 45 euro geloof ik.
Voor wassen, knippen, kleuren en stylen ben ik omgerekend in Euro's circa 120,- kwijt. Komt hier nog bij dat je kappers een fooi moet geven van 18 procent dus dat gaat er nog bovenop
dat ligt er aan als de thuiskapper komt zijn we 13 euro kwijt en als we naar een gewone kapper gaan zijn we 17 tot 23 euro kwijt p.p heb geen vaste kapper want in mijn ogen doen ze het nooit goed genoeg
Ik kom altijd alleen bij de kapper om te knippen, en dat kost 18,50. Ik ga er altijd met net (thuis) gewassen haar naartoe. Volgens mij is 18,50 wel de normale prijs, toch?
15 euro, voor knippen en drogen. Wassen hoeven ze nooit te doen want ik was mn haar iedere ochtend zelf al. Bij Brainwash.
Ik had laatst alleen knippen, klein stukje er af. Dat was 20 euro. Vond dat best veel geld voor alleen knippen
hier altijd op zoek naar de goedkoopste kapper in de buurt... ben nu al een keer of 3 a 4 bij dezelfde geweest.. en bevalt me heel erg goed... ik betaald voor wassen, knippen fohnen en modeleren 12.95
ik weet uit eigen ervaring dat de prijzen van de kapper ook erg per regio verschillen. bij mn ouders in friesland ben ik 27 euro kwijt voor knippen en wassen. hier in zuid holland 37,50 voor knippen en wassen
ik was mijn haar thuis en betaal voor het knippen en drogen dan 10 euro. (plaatselijke turkse kapper)
Hier voor wassen, knippen en stylen 33 euro. ik verf 2x per jaar (verf en plukjes) en dan kom ik uit op 95 euro inclusief alles. Mijn kapper is duur maar wel heel goed. (en ook belangrijk een gezellige kapper!)