waterpokken

Discussion in 'Peuter en kleuter' started by MamavanSamia, Nov 16, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. MamavanSamia

MamavanSamia Actief lid

Jan 2, 2008
    344
    0
    0
    Medewerker Rabobank
    Breda
    mijn dochter van 3 heeft nog nooit waterpokken gehad.. is dat erg?

2. Sjalleke

Sjalleke Fanatiek lid

Oct 21, 2005
    2,158
    405
    83
    het is niet erg alleen leert de ervaring dat hoe ouder kindjes zijn hoe meer last ze er van krijgen. Dus het is niet erg maar wel zieliger als ze het nog krijgt.

3. MamavanSamia

MamavanSamia Actief lid

Jan 2, 2008
    344
    0
    0
    Medewerker Rabobank
    Breda
    als ik het goed heb moet je het minstens 1 keer in je leven hebben gehad toch?

4. Channie

Channie Fanatiek lid

Oct 13, 2005
    4,149
    0
    0
    Hoeft niet perse maar als je het op latere leeftijd krijgt dan kun je er meer last van hebben.

Waar mijn dochtertje op het kdv zit een leidster en ze heeft nog nooit waterpokken gehad. Ze werkt al 14 jaar als leidster en ze weet 100% zeker dat ze nog niet gehad heeft. Iedere keer als er een kindje waterpokken heeft zit ze in de stress om te kijken of ze het ook heeft. Ik denk dat ze er imuum voor is hahaha.

5. Syl72

Syl72 Bekend lid

Mar 14, 2008
    817
    176
    43
    En ik ken een vader die het zeker al 3 keer gehad heeft...hij wordt er dus niet imuum voor. Maar das volgens mij heel zeldzaam...

6. loetje

loetje VIP lid

Jun 6, 2006
    7,445
    1,843
    113
    Mijn zoontje van 4 heeft het ook nog niet gehad...

7. Syl72

Syl72 Bekend lid

Mar 14, 2008
    817
    176
    43
    Mijn dochter was trouwens net 5 maanden oud toen ze de waterpokken kreeg. Dat is ook niet fijn; zo jong. Ze was er flink ziek van en bovendien kon ze net omrollen en toen gingen iedere keer weer de waterpokken open en ze heeft er best veel grote littekens aan overgehouden (ook al kon ze zelf niet krabben). Ze had toen ook nog de pech dat er precies een hittegolf was. Maar ze is er sindsdien wel imuum voor. Soms roept men dat als ze jonger dat 1 zijn dat ze het weer terug kunnen krijgen maar dat is niet zo. Als ze het goed gehad hebben, komt het niet meer terug.

8. MissFlower

MissFlower Fanatiek lid

Nov 17, 2008
    4,166
    397
    83
    die van mij heeft ze gelukkig al gehad en hoe! jemig was gewoon erg om te zien.. helemaal rondom haar ogen/gezicht/rug/buik/benen..

9. lianda

lianda Fanatiek lid

Jun 6, 2007
    2,367
    0
    0
    werkt bij centerparcs
    noord babant
    mijn oudste was 6 jr toen hij ze kreeg en ja hoor 3 wkn later de middelste ook die was toen 3 jr.
    het is inderdaad vaak eenmalig maar je kan het dus zeker wel nog een keer krijgen.

Share This Page