Je acht het niet mogelijk maar het is wel werkelijkheid. Een "artiest" uit Honduras heeft een straathond van 't straat gehaald, hem aan een koord gebonden en in zijn tentoonstelling gezet om hem daar te laten verhongeren... dit is hedendaagse kunst! Mensen kwamen en keken... niemand heeft de hond gered en het beestje is uiteindelijk op een koude vloer gestorven met voor zijn ogen hondenvoer dat aan de muur geplakt was maar waar hij niet aankon... Hiervoor kunnen we onze ogen toch niet sluiten, dit kunnen we niet ongestraft laten gebeuren. Daarom werd een petitie opgesteld om de "artiest" alsnog te laten straffen voor deze gruwelijk daad. Voor dit beestje is het te laat maar als eerbetoon, als signaal dat dit niet ongestraft kan gebeuren en uit voorzorg dat soortgelijke projecten herhaald kunnen worden, vraag ik jullie om massaal te tekenen en deze mail door te sturen naar jullie vrienden! De foto's van de gallerij met de hond vind je hier: http://www.marcaacme.com/blogs/analog/i ... de_habacuc De petitie (zonder foto's - voor diegene die de foto's liever niet bekijken) vind je hier - teken aub! http://www.petitiononline.com/13031953/petition.html Alvast bedankt! Vanessa
Wat een zieke mensen. Dat zulke dingen nog kunnen en dat niemand ingrijpt. Echt ik zit men kippenvel dit bericht te lezen...brr Wil de foto's maar niet zien...
Oeh, wat kan ik slecht tegen dierenleed. Ben meteen boos en verdrietig. Van mij mogen ze zo'n vent aan de muur plakken en laten verhongeren
Wat een klootviool zeg! Misschien mag hij nu zelf in een hoekje zitten en twee weken lang naar die tomaten gaan zitten kijken zonder dat ie iets te eten krijgt. Nee, water lijkt me ook niet nodig voor onze "getalenteerde kunstenaar".
Hier wordt ik zoooooooooooooooooo verschrikkelijk kwaad van! Wat bezielt die mensen? Ik krijg gelijk de neiging om hem ook aan een koordje vast te binden en hem te laten verhongeren terwijl hij naar een biefstukje kan loeren dat vastgetaped zit aan de muur Ik teken die petitie gelijk! Dit kan en mag gewoon niet gebeuren!
Héél erg bedankt aan iedereen die al getekend heeft! Het is inderdaad te gruwelijk voor woorden é Ik word er zo moedeloos van - dit is puur leedvermaak waarbij een leven gewoon geofferd wordt omdat er een gek vindt dat dit kunst is Je kan inderdaad de petitie tekenen zonder de foto's te moeten bekijken... lieve mensen teken aub zoveel mogelijk!
Oei van dit soort dingen raak ik buiten mezelf van woede. ik kom op zoveel scheldwoorden, maar ik hou me in. Als IK in dat museum liep heh !
Ja inderdaad, ik had het beestje meegenomen. Raar ook dat niemand wat deed. Maar ja, in sommige landen is een hondenleven niks waard . Ik denk zo vaak als ik mijn honden een aai geef: wat hebben ze het goed en wat hebben veel dieren het slecht. Hoe kunnen mensen nou zoiets doen met een levend wezen? Het gekke is dat, hoe zeer ze ook mishandeld/verwaardloosd worden, honden altijd trouw blijven aan hun baas.
Zo triest weer hé. Sommige mensen denken echt dat een dier maar een apparaatje is zonder gevoelens. Waarom begrijpen ze niet dat dieren ook pijn kunnen voelen. Wat ik met zo iemand zou doen: Zijn mannelijk deel in het zoutzuur dompelen, vast binden en lekker laten creperen van de pijn...
vreselijk! Ik heb ook meteen getekend! Heb ook wat reactie onder die foto's gelezen. Wat een walgelijke vent is dat zeg. Ik had die hond zo mee genomen! Kan er met mijn gezonde verstand echt niet bij hoor!
AFSCHUWELIJK! gelijk getekend. word daar kostmisselijk van. Er zijn zoveel zieke geesten op de wereld. bah bah bah.
Word hier echt kotsmisselijk van. Gatverdamme, hoe kom je met je botte harses op zo'n idee? Ik heb meteen getekend! Groetjes, Josien
Ik heb voor dat ik begon met typen echt diep gezucht Wat een raar mens. Ik heb er gewoon geen woorden voor. Laat hem maar vast binden aan een lijntje en dan uithongeren. Idioot Dat er ook niemand heeft ingegrepen.
gewoon te ziek voor woorden! en op die ene foto lopen mensen gewoon te kijken :x ik had die hond gelijk mee genomen en niemand die me tegen hield!