1 april grappen

Discussie in 'De lounge' gestart door Dahlia, 23 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Volgende week donderdag is het weer 1 april. De dag om weer grappen uit te halen bij elkaar. Misschien is het leuk om met elkaar op ideen te komen om je partner of iemand anders eens flink in de maling te nemen. Of misschien kun je vertellen wat je al eens uitgehaald hebt, om eens flink te lachen met zijn allen in dit topic.

Ik heb vorig jaar mijn man voor de gek gehouden. Ik heb een soort van aanmaningsbrief gemaakt van het erotiek-postorderbedrijf Erotrend, met het logo in de brief en al. Daar heb ik het factuur ingezet met belachelijke dingen, zoals een penispomp, opblaaspop en weet ik het wat allemaal nog meer. Echt van die dingen die een normaal mens niet zou bestellen. :D
    En dat daarvan nog een bedrag open stond van 119,95 of iets dergelijks en of hij dat zo spoedig mogelijk over wilde maken.
    Je had die kop moeten zien toen hij het ontving. :$
    Ik lag echt in een deuk. :) Hij zei heel serieus: "Ik heb helemaal niks besteld".

Later werd het hem wel duidelijk dat het van mij kwam.

Nog meer leuke verhalen?

2. Polletjepiek

Polletjepiek Niet meer actief

Wahahahaaa, hoe kòm je erop:D

3. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Ik was aan het speuren op internet voor ideeen en zodoende zag ik iets soortgelijks voorbij komen geloof ik... ;)

Nog meer ideeen?

4. Polletjepiek

Polletjepiek Niet meer actief

Nee, ik ben niet zo vindingrijk, jammer genoeg

5. chantal1984

chantal1984 Niet meer actief

@Waardevol: Heb je die brief nog of miss een site waar ik die brief vandaan kan halen ?

Die wil ik namelijk wel sturen naar me zus hahaha :D

6. Jeem22

Jeem22 VIP lid

12 nov 2009
    7.203
    0
    0
    Den haag
    Hahaha ik vind m ook wel goed maar dan voor mn schoonzus :D

Dus ik zou m ook wel graag willen hebben :D

7. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Nee die brief hebben we jammer genoeg weggegooid en de brief zelf heb ik zelf bedacht. Ik kreeg na aanleiding van een website ineens ideeen om zo'n brief te maken. Je kunt gewoon zelf wat bedenken.

In words gewoon ff het logo plakken van een erotiek-postorderbedrijf en dan een nette brief in elkaar typen. Dan alle artikelen ertussen zetten met de prijs erachter en het totaalbedrag en dus schrijven dat het bedrag nog voldaan moet worden.

8. Lynnami

Lynnami Niet meer actief

Hi hi grappig onderwerp!
    Ik heb vorig jaar op 31 maart een lotto ticket gekocht om op 1 april te spelen en die aan mijn man laten zien. Op 1 april heb ik nog een lotto ticket gekocht met de getrokken nummers van die dag ;) Ik had die van de dag ervoor dus verwisseld met de nieuwe.
    Toen hij 's avonds thuiskwam en naar de nummers keek (zou willen dat ik een video camera had) werd hij helemaal stil en er kwam een grote grijns op zijn gezicht. Hij begon te roepen dat we gewonnen hadden. Ik heb hem 15 minuten in de waan gelaten, dat wij miljonairs waren nu, en toen heb ik hem laten weten dat het een "grapje" was...
    En hij maar zeggen: nee kijk dan die nummers komen overeen!
    Ik moest hem echt overtuigen dat ik de ticket gekocht had NADAT de uitslag bekend was...

9. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Ik heb ooit in het ziekenhuis gewerkt en wij hadden daar een collega op pad gestuurd voor een plintentrapje :p
    Eerst naar een afdeling en daar zeiden ze dat ze het niet hadden toen stuurde ik haar naar een andere afdeling die ik ondertussen al gebeld had om te zeggen dat ze moesten zeggen dat ze het hadden uitgeleend aan een andere afdeling die dan vervolgens weer zei dat ze het mee hadden gegeven aan weer een andere afdeling en die laatste afdeling hadden we niks laten weten ;)
    Uiteindelijk is dat vrouwtje alle afdelingen langs gegaan voor een plintentrapje en pas op de laatste afdeling zeiden ze tegen haar dat het 1 april was en ze er dus ingetrapt was.... Toen ze terug kwam bij ons op de afdeling lagen wij allemaal in een scheur :p

Ik zelf ben vroeger toen ik klein was ooit door mijn vader naar de buurman gestuurd voor knoopsgaten (hoe stom kan je zijn :p ) en die zei vervolgens weer tegen mij dat hij ze niet had maar bij de c1000 vast wel.... Als het aan mijn vader had gelegen was ik daar ook nog heen gegaan gelukkig kon mijn moeder dr lach niet inhouden en wist ik uiteindelijk dat het 1 april was.....

10. MamavanDane

MamavanDane Bekend lid

23 sep 2009
    916
    2
    18
    Centralist meldkamer
    Voorschoten
    Ik heb hier die grap gelezen over ene dhr. de leeuw terugbellen.
    Haha die ga ik dus echt wel uithalen met m'n leidinggevende..

Dat je dus een briefje oid neerlegd dat hij dhr. de leeuw terug moet bellen en dan het nummer van de dierentuin noteren:D

Ben benieuwd wat ie gaat zeggen:p

11. Lynnami

Lynnami Niet meer actief

Dit jaar ga ik op 1 april naar mijn man zijn werk om een briefje onder de ruitenwisser te doen met de mededeling: Sorry voor het deukje. Mijn telefoon nummer is .......... BEL me en dan kunnen we onze verzekering inschakelen.

Ik ga op en afstand staan kijken en neem nu wel een camera mee om te filmen hoe hij het briefje vind en dan rond de auto gaat lopen op zoek naar het deukje dat er niet zit :)

12. chantal1984

Of bv je leidinggevende een bomen leverancier laten bellen en dan laten vragen naar Dhr B. Oom .. :p

13. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

@ Kleintje88, haha bij de C1000. :) Wat grappig dat je buurman het meespeelde.

@ dissapointed, ik ga op donderdag altijd naar iemand toe om schoon te maken. Als hij boodschappen gaat doen dan zorg ik wel dat dat briefje na die tijd op zijn tafel ligt. De notitie of hij meneer de Leeuw even wil bellen. :D

@ Lynami, die vind ik ook goed.

14. chantal1984

Ben trouwens op zoek naar die nep kraskaarten ...

je geeft dan iemand zo'n kraskaart en die gene die krast heeft altijd een hoge prijs, achterop staat dan dat ze het bv bij de goede fee kunnen innen ofzo ...

iemand enig idee waar ik die dingen kan kopen ?

15. chantal1984

hahahaha die is goed :D

16. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Mijn vader heeft ook een keer een gekke brief gestuurd naar mijn moeder met als afzender: de gebroeders Nus. (A. en P. Nus )

17. zo is mijn broer er eens op uitgestuurd voor een vierkante gaten boor.. nergens wassie te koop :D

18. zomaar1986

zomaar1986 Niet meer actief

zou hier een grapje zijn als ik posi test hahah

19. Katalaya

Katalaya Fanatiek lid

3 jan 2009
    4.937
    4
    38
    Pubertemmer
    In een vogelkooitje
    Ik weet van een aantal winkeliers in een dorp dat ze steevast de nieuwe stagiare van de bouwmarkt het hele dorp rondsturen voor omgekeerde plafondspijkers. De Gamma stuurt hem naar de Praxis, die stuurt hem naar de Formido, etc. (Al die ondernemers kennen elkaar, en spelen het spelletje mee.)

Toen was er een slimme ondernemer die zei 'Owja, ik heb toevallig nog een doosje omgekeerde plafondspijkers liggen!' Hij gaf de stagiare een doosje roestige spijkers , liet hem er een tientje voor liet betalen en stuurde de stagiair terug naar z'n baas van de Gamma.

Baas van de Gamma aan de telefoon: 'Wat maak je me nou??!'

Whaha, de fopper gefopt.

20. Miron

Miron Fanatiek lid

6 feb 2009
    2.349
    106
    63
    Dat van bellen naar meneer de Leeuw hebben wij ook al eens bij een collega gedaan. Alleen hij was de zoveelste die belde en werd helemaal uitgescholden :)

Deel Deze Pagina