Onze dochter is de laatste 2 dagen zon beetje de hele dag buiten geweest op het kdv. Natuurlijk goed ingesmeerd en ze hebben zelfs schaduw gemaakt met overdekking. Alleen heeft ze nu dus helaas zonneallergie der nekje en gezicht zitten heerlijk onder. Gekke is dat ze niet mijn lichte huid heeft maar de indo huid van der papa dus had het ook niet verwacht. Andere kindjes daar ook last van na deze 2 warme dagen? Ze lijkt er zelf niet al te veel last van te hebben, ik zelf heb het ook dus weet hoe irritant het kan zijn.
Mijn vader en ik hebben er ook allebei last van en beiden hebben we ook wat pinda-bloed. Fijn dat ze er in ieder geval geen last van heeft! Hopelijk blijft dat zo
Mijn moeder heeft t en ging in spanje dr mee naar een apotheek (zat ineens helemaal onder tijdens dr vakantie) ze smeert vichi factor 50 zonnenbrand en nergens meer last van. Weet niet of t zo geschikt is voor ukkies en of hij in nl ook zo goed is (reflex spray hier is bijv slechter dan die uit spanje weet ik uit ervaring, vandaar dat als mn moeder naar spanje gaat t eerste tripje naar de pharmacia is)
Nou het is dus geen zonneallergie maar vijfde ziekte. Hoe het zich nu verspreidt. Ergste van alles is nu dat ik net gisteren gehoord heb dat ik een missed abortion heb met 10 weken nog maar 4 dagen geleden. Mn ouders weten niet zeker of ik het heb doorgemaakt. Dus worst case scenario is dat ook nog de oorzaak.