ik baal zooooo

Discussion in 'De lounge' started by mora27, May 24, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mora27

mora27 VIP lid

Nov 25, 2009
    6,381
    0
    36
    webwinkel eigenaar
    in een huis
    pfff ik baal echt zoooo ontzettend... de gemeente had maar even besloten om onze straat en het hele blok eromheen met alle straten waar je er uit kunt af te sluiten en de weg open te breken... heel fijn... kan nieteens meer met mn auto in de straat komen en er ook zowat niet meer uit... dan moet je over zandwegen met bakstenen her en der en dan weer een kuil en dan staat er ergens weer een tractor... gvd man kan er nieteens meer uitkomen.. moet nu over een fietspad... dan een stuk weg op... en dan over een ophoging om aan de andere kant van de weg te komen en dan staat daar weer een hek!!!

is toch niet normaal meer! de gemeente moet toch minstens 1 gangbare weg open laten zodat je nog iets dichter bij je huis kan komen... vandaag moet ik de grote boodschappen doen... mag ik een km gaan sjouwen! bah wat kan je daar nou tegen doen?

en dan nog niet te spreken over de veiligheid hier in de straat!!!

2. bosi333

bosi333 VIP lid

Aug 1, 2006
    37,268
    6,799
    113
    Ik zou even bellen met de gemeente want er moet inderdaad ergens een goede gangbare weg zijn.

Wij hadden dit ook een keer en dan werd eerst de ene kant gedaan en dan de andere. Goede oplossing want zo kon iedereen fatsoenlijk bij hun huis. Vooral de ouderen.

3. mora27

mora27 VIP lid

Nov 25, 2009
    6,381
    0
    36
    webwinkel eigenaar
    in een huis
    dat hadden ze ook vermeld in een brief... de brandweer is 2 weken terug komen controleren... en kwam tot de conclusie dat die wegwerkers nalitig waren en als ze naar huis gaan moeten alle gaten dicht en rijplanken eroverheen.... dat hebben ze 2 dagen volgehouden...

nu is het weer chaos... en dan kijken ze je ook nog boos aan als je er wat van zegt....

heel vervelend dit... mijn dochters hebben de knietjes al onder de schaafplekken zitten doordat ze steeds struikelen over allerlei losliggende stenen en rommel... en het ergste is dit gaan nog duren tot 27 juli....! en als we pech hebben nog langer... zo ziet het er wel naar uit want ze lopen al achter... oh bah vreselijk heb het helemaal gehad!

4. winniethepoeh

winniethepoeh Niet meer actief

Gemeente bellen.

5. Biny

Biny VIP lid

Feb 10, 2011
    17,556
    5,653
    113
    Female
    Gewoon blijven bellen

6. mimi83

mimi83 Niet meer actief

simpel gewoon de gemeente bellen/langsgaan. dit hoort niet, er moet 1 weg toegankelijk blijven.

7. vivianbraak

vivianbraak Niet meer actief

Heel irritant dat alles open gebroken is en dan zeker met dit weer. Echter is het schandalig dat jullie niet eens een gangbare weg hebben...

8. mora27

mora27 VIP lid

Nov 25, 2009
    6,381
    0
    36
    webwinkel eigenaar
    in een huis
    ja ik vind het ook schandalig... en dan gaan die werkgasten wel lekker met hun enorme bussen overal staan en weigeren gewoon om hem aan de kant te zetten als je erlangs wilt... want ze zijn aan het werk! komop zeg.. ik mag dus sjouwen met mn boodschappen en 2 kids zodat hun niet 10 meter hoeven te lopen met hun gereedschapskistje? stelletje aso's.... heb mn man naar buiten gestuurd en die heeft er op een niet zo'n vriendelijke manier wat van gezegd... toen ging die bus ineens wel aan de kant...

ik zal ze zo eens bellen!

9. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Ohhhh dat hebben wij ook gehad 2 jaar terug moesten in een andere wijk parkeren omdat het in onze wijk niet kon.

We gingen ook nog eens trouwen in die tijd dus we konden niet vanuit ons eigen huis weg!

10. mora27

mora27 VIP lid

Nov 25, 2009
    6,381
    0
    36
    webwinkel eigenaar
    in een huis
    ja vervelend he! in een andere wijk parkeren kan hier niet want ook daar ligt alles open.... normaal heb je 4 uitwegen hier... naar andere wijken... alle 4 zitten ze dicht... dus een paar man hier uit de straat hebben de fietspaaltjes eruit getrokken zodat je daar langs kan maar ik kom niet over de ophoging dan gaat de onderkant van mn auto eraan..... al eens geprobeerd en dat was geen fijn geluid! haha... gelukkig niets kapot.... maarja ik moest het toch ff proberen... scheelt me dan weer 15 min omrijden.. maar helaas...

11. bosi333

bosi333 VIP lid

Aug 1, 2006
    37,268
    6,799
    113
    Woest zou ik zijn...

Zij lopen maar even...

Het blijft altijd vervelend als je thuis wordt geconfronteerd met werklui. Mensen zijn dan in hun privé. Die werklui moeten daar werken en kunnen dan daarna lekker naar hun privé gaan.

Je wordt dus gewoon aangetast in je privé en je rust. ( om te doen wat je wil)

12. mv3hartendiefjes

mv3hartendiefjes Niet meer actief

gewoon bellen meid moet toch niet kunnen zo lijkt me echt gekke werk
    vooral als jou dochter al schaafwonden en alles hebt
    er moet inderdaad 1 gangbare weg zijn zo dat je uit de weg kan en ze hadden je ook beter moeten inlichten om bv je auto aan de kant te kunnen zetten succes meid

13. brendat

brendat Bekend lid

Jun 6, 2008
    964
    1
    18
    Rotterdam
    inderdaad, bellen! Elke dag als het moet!
    Wat je nu allemaal noemt is inderdaad onwijs irritant, maar het wordt pas echt vervelend als je een ambulance of brandweerwagen nodig hebt bij je huis. Onacceptabel dus!

14. mora27

mora27 VIP lid

Nov 25, 2009
    6,381
    0
    36
    webwinkel eigenaar
    in een huis
    ja idd... daarom kwam iemand van de brandweer ook controleren... en moet van hun elke dag hoe diep er ook gegraven is alles weer dicht voordat ze naar huis gaan..... maarja ze doen het gewoon niet.... zelfs te beroerd om rijplanken over de gaten te leggen... mag je zelf met een plank van 2 bij 4 meter gaan slepen als je met de kinderwagen of fiets weg wil... en als je lopend bent mag je gaatje springen.... joehoew..... nouja ik ga me er vandaag niet meer druk om maken pfff veel te warm! zo nog 1 irritant ritje met de auto heen en weer en dan lekker in de tuin hangen... zwembadje erbij...... :p

15. sandraske

sandraske VIP lid

Jul 23, 2010
    14,043
    0
    0
    Noord-Brabant
    Hier hebben ze het ook een keer gedaan, straat open en ze zouden het eind van de dag dichtgooien of platen erover heen. Nou niet dus, ik kom thuis op vrijdagmiddag en kon niet eens mijn huis in. Ja of ik moest over een sleuf van twee meter springen, nou dat valt niet mee als je 30 weken zwanger bent.

Bedrijf gebeld en flink gescholden. Ze stonden half uur later wel voor de deur om platen erover te leggen zodat we in ieder geval fatsoenlijk naar binnen konden.

16. Marjolente

Marjolente Bekend lid

Jul 13, 2011
    969
    0
    0
    Secretaresse
    Leiden
    Ik zou rondje gaan bellen.
    Gemeente, brandweer, politie, bedrijf.
    Het is een bijzonder gevaarlijke situatie, wat stel dat er iets gebeurd met jou of je kinderen (hoop natuurlijk van niet!!!).
    Stalken is denk ik de enige mogelijkheid en anders met alle buren het gat dichtgooien wat ze net hebben gemaakt die dag....

17. Amfy

Amfy Niet meer actief

meis hebben jullie beroepskrachten op de brandweer kazerne?

en anders onder welke veiligheids regio vallen jullie?

daar moet je heen bellen dat het gewoon weg een onveilige situatie is en dat ze de 15 min aanrijtijd niet hebben omdat ze niet eens bij je huis kunnen komen.komen ze vanzelf weer controleren en krijgen ze weer een waarschuwing (die ook naar de gemeente gaat)

en anders welke aan nemer is bezig? kun je altijd daar nog een klacht neer leggen

18. mora27

mora27 VIP lid

Nov 25, 2009
    6,381
    0
    36
    webwinkel eigenaar
    in een huis
    ja ook beroepskrachten hier bij de brandweer....
    wij vallen onder regio overijssel....
    ik kan het altijd eens proberen! als hier nu brand uitbreekt of iemand per ambulance vervoerd moet worden uit de straat dan word dat knap lastig.... ik ben net wel gebeld door de gemeente trouwens... ze zouden er alles aan doen, ze hadden al 4 meer klachten gehad over de wegen en de veiligheid in de straat! normaal zijn die werklui om 15.00/15.30 al weg en nu zijn ze met graafmachines alle sleuven aan het dichtmaken! ;)

19. Cin85

Cin85 VIP lid

Jan 12, 2010
    12,506
    14,006
    113
    Female
    Heb dat ook een keer gehad, gemeente/politie/aannemer gebeld door mij en meerdere buren, niets hielp.
    Tot een buurman op het idee kwam om zo'n werkbusje klem te zetten door er met auto's om heen te gaan staan... misschien niet zo netjes maar het gevolg was dat iedereen weer netjes bij hun huis kon komen!

Share This Page