gisteren een slaatje gegeten van het weekend barbeque, ik weet het niet meer hoor , mijn mannetje eet met zulke temperaturen al zo weinig dus ik hoef hem echt geen aardappels voor te zetten, en koken daar heb ik echt maar weinig zin in. hebben jullie nog lekkere makkelijke snel klaar ideeen.... groetjes cindy
wij eten zo makkelijk mogelijk. Ik ga me echt niet druk maken met dit weer Gisteren heb ik helemaal makkelijk gedaan. Ben naar de supermarkt gesjeesd, heb het vriesvak los getrokken (heeeeeeeerlijk af staan koelen ) en heb er een paar kant en klare maaltijden van Iglo uit gehaald, die overigens errug lekker waren! ( penne met kipfile, tomatensaus en spersieboontjes) Vanavond doe ik sla met gebakken aardappels en kippepootje.
Hier precies hetzelfde... heb al minder zin in eten en nog minder zin om lang achter een warm fornuis te staan... Gisteren door omstandigheden ook nog later thuis dan verwacht dus ik heb een pizza in de oven gegooid... Als iemand nog tips heeft voor lekkere snelle lichte maaltijden... ook hier zeer welkom!
Wat ik met dit weer doe is ook simpel, 1) sate met sla en brood. 2) Ook is een heldere groentensoep altijd goed met dit weer, je hebt wel wat extra zout nodig omdat je dit uitzweet! Wel zorgen dat je daarnaast ook weer goed drinkt omdat teveel zout natuurlijk ook niet goed is! Lekkere verse groente in de soep en het is nog gezond ook! 3)Ook ik heb met dit weer weinig zin in aardappels, maar af en toe moet je wel wat, dus dan bak ik maar wat krieltjes ofzo, lekker kruiden, stukje vlees en koude groente erbij, klaar! 4)Rabarber (koud) is ook lekker fris met dit weer 5) Een maaltijdsalade met bijvoorbeeld tonijn, gerookte kip, carpaccio of fetakaas en olijven. 6)Voor de niet zwangeren onder ons, een biefstukje met brood. 7)Pastasalade Zijn stuk voor stuk allemaal dingen die erg snel klaar te maken zijn.... Succes!!! Marian
Een halve pizza en lekkere salade er bij. Verder heb ik nergens zin in, alleen ijs gaat er met dit weer echt goed in.
Een koude maaltijdsalade met pasta ofzo.. Gisteren curry gegeten, maar we kregen het alleen maar warm omdat het pittig was *gni* Groetjes, Butterfly
Ik ga ook voor de koude pastasalade... Pasta - 2 appeltjes - hamblokjes - augurken (echt iets voor de zwangeren) en sladressing met tuinkruiden... moet het natuurlijk wel goed koud zijn he.. Echt lekker met dit weer...
Warm eten krijg ik echt niet af met dit weer, dus het zijn ook meestal salades enz. Ik kook wel elke dag voor mijn mannetje. Die eet altijd, 30 graden of niet
Selaam ik zelf heb door de warmte niet zo veel trek, met moeite krijg ik er wat in. Manlief wil nog steeds lekker warm eten met uiteraard elke dag een salade. Dat is wel lekker. De turkse mannen vinden alles lekker. Maar deze turkse vrouw niet zo.
wij eten gewoon een prakkie. We eten lekker koel binnen en wel minder dan anders maar ik vind ene wamre hap toch wel lekker.
Gister lekker salade gegeten met feta kaas, stokbrood met kruidenboter en galiameloen na hmmmm... Vandaag heb ik weer zo'n meloen gehaald. Perenijsjes van festini doen het ook goed, kan wel zo'n heel pak leegeten
Ik krijg zeker weten geen warm eten naar binnen dus ik eet veel salades met stokbrood en fruit. Ook drink ik ongelooflijk veel. Heb een fles water in de koelkast gedropt en dat is zoooo heerlijk!!! Een glas ijskoud water met dit weer!!!!
Ik eet vooral heel veel fruit, geen appels maar Watermeloen (yummy!!) ananas, aardbeien,.. allemaal goed koud natuurlijk! Verder slaatjes en pasta.. Vanavond eten we macaroni met kaas en hesp En heel veel drinken! Owja en ik heb nu al mn eerste waterijsje op Het was wel een gezond ijsje, van spa & fruit
Salades: pastasalade, met feta, sardientjes, komkommer, struikjes geblancheerde broccoli en olijfjes. Gisteren couscoussalade gegeten met tomatenblokjes, komkommer, feta en olijven, vandaag ijssla met tomaten, stukjes kaas en ei, daarbij gebakken krieltjes. Of een salade met stokbrood en kaasjes erbij. Met dit warme weer staat gewoon brood en warm eten me heel erg tegen, dus dat komt vanaf morgen wel weer 8)
Pfff krijg honger van jullie met jullie pasta salades! Maar weet nu wel meteen wat we vanavond eten Wij eten ook makkelijk. Zijn gister zelfs naar de friettent gegaan Is echt n unicum voor ons. Gebeurt misschien eens in de 3 maanden dat we fiet ofzo eten. Maar had er ineens zin in gister. Verder veel salades enzo en macaroni gaat er altijd wel in eigenlijk. Maar ben wel echt zwanger dus had vorig weekend ineens VRESELIJKE trek in stampot en tja. Dan doet man lief niet moeilijk en eten we stampot hehehe Verder heb ik de zure haring helemaal herontdekt Dus die ga ik denk ik op de een of andere manier vanavond in die salade verwerken...of er gewoon bij leggen. Heb nml de pech dat 1 kind het niet lust.
nou ik weet het echt nog niet wat ik ga eten maar wel iets makkelijk mijnimeel een prakkie is gewoon warm eten wij doen dan aardappels en de groete prakken en door elkaar en dat noemen wij een prakkie
Er kan echt van alles in! Zo kun je wel elke dag van de week een andere pastasalade eten..... Kijk maar eens op google, als je pastasalade intoetst dan krijg je da wereld aan recepten. Marian