2 dagen overtijd en negatieve test

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door mime82, 25 jan 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mime82

mime82 Nieuw lid

25 jan 2017
    2
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi dames,

In november heb ik mijn Mirena laten verwijderen. Sindsdien ben ik twee keer (minimaal) ongesteld geweest, met een cyclus van 23 en 24 dgn. Deze ronde heb ik ovulatietesten gebruikt en had op 9 januari een positieve test (waarschijnlijk dag erna eisprong gehad). Vandaag is dus 16 dpo, en nog steeds niet ongesteld.... Heb wel al een aantal dagen de gebruikelijke menstruatiekrampen alsof het ieder moment door kan breken, wordt de laatste dagen wakker met hoofdpijn, heb heel de dag een hongergevoel. Daarom vanmorgen maar een testje gedaan (kruitvat 2v5), maar helaas negatief....

Heeft iemand dit ook meegemaakt, en toch nog positief getest?

2. Adrianna

Adrianna Niet meer actief

Je eisprong kan soms haperen waardoor het toch later springt dan de gebruikelijke 24-48 uur na positieve test.

3. 86lizzy86

86lizzy86 Actief lid

2 nov 2016
    276
    21
    18
    ik hoop dat je positief gaat testen!

ik was afgelopen maand ook 2 dagen overtijd en toen kwamen toch de rode duivels terwijl ik altijd een super stipte cyclus heb

4. Carianne88

25 jan 2017
    53
    3
    8
    Hallo..

ik heb ook laatste tijd veel hoofdpijn, rugpijn,, krampen buik en test blijft negatief..
    wel innesteling gehad, .. erg vervelend en nog steeds niet ongesteld radeloos word je hier van ..

Gr

5. Appelsientje89

Appelsientje89 Fanatiek lid

22 nov 2010
    3.045
    1.112
    113
    Vrouw
    de Achterhoek
    Hoe weet je dat n een innesteling hebt gehad?

6. mime82

mime82 Nieuw lid

25 jan 2017
    2
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik weet inderdaad niet wanneer de eisprong precies is geweest, ik had op 9 januari een positieve ovulatietest (CB digitaal met smiley). Dacht dat de eisprong altijd tussen de 12-48 uur plaats vindt. Of wil een smiley niet altijd zeggen dat er daadwerkelijk een eisprong is?

Vandaag nog steeds niet ongesteld... De menstruatiekrampen blijven wel. Gevoeligheid in mijn borsten is wel weg, en verder weinig kwaaltjes. Natuurlijk steeds naar de wc rennen om te kijken of ongi is doorgebroken, maar er komt niets. Ondanks dat heb ik er toch weinig hoop op dat ik zwanger ben, gezien de negatieve testen. Nu inmiddels 3 dagen over tijd, zou het nog kunnen?

7. meisje1977

meisje1977 VIP lid

1 mrt 2013
    8.108
    472
    83
    Een positieve ovulatiebtest wil idd niet zeggen dat er een eisprong plaatsvindt

Deel Deze Pagina