Wat denken jullie?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Eef92, 23 mrt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Eef92

Eef92 Fanatiek lid

8 jan 2016
    1.056
    475
    83
    Ik zit nu op cd36.
    Vorige maand 33 en getemperatuurt, mooie eisprong gehad.
    Begin deze cyclus heb ik op mijn werk een aanbod gekregen, waardoor we onze wens een jaartje zouden uitstellen. Dus deze maand niet getempt en niet veel mee bezig geweest. "Netjes" om de vruchtbare dagen seks gehad. En de dagen ervoor en erna 'voor het zingen de kerk uit'
    Of toch niet?
    Ben nu 3 dagen overtijd. Niks geen klachten, voor zowel ongi niet als zwanger niet. Ik heb zo iets; zou wel wat langer duren deze maand.
    MAAR dat betekent dat mijn ei ook later is geweest bedacht ik me net, dus heb ik mijn temperatuur opgemeten : 37.6 :$
    Vorige maand kwam ik niet boven 37.3 en toen werd ik ongi.

Mijn planning was zaterdag testen als ik nog niet ongesteld ben..

Zou bizar zijn. Al 2/3 maanden vol op bezig om zwanger te worden en in de maand dat hij niet in mij is klaargekomen , gaat het gebeuren??

Wat vinden jullie.
    (Wou het kort houden, maar niet gelukt;) ben trouwens al langer van de pil af , dus dat kan het niet zijn)

2. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Ik denk in elk geval dat lukraak midden op de dag temperaturen in elk geval totaal niks zegt. Sorry. Temperaturen heeft alleen zin en nut als je het elke ochtend op hetzelfde tijdstip direct na het ontwaken doet.

Het enige wat in jouw geval iets zegt, is een test uiteraard :p.

Jouw cyclussen zijn het laatste halfjaar dus nooit langer geweest dan 33 dagen?

En hij is de hele cyclus niet IN jouw klaargekomen schrijf je? Dan zou het wel een enorm wonder zijn in elk geval.

3. Stokstaartje86

Stokstaartje86 VIP lid

4 jan 2013
    5.299
    1.769
    113
    Vrouw
    er zit kunnen ook zaadjes in voorvocht zitten hoor. Zo ben ik voor het eerst zwanger geworden zonder....wel ben ik het eens met be happy dat temperaturen midden op de dag niets zegt

Deel Deze Pagina