Ik ben benieuwd of hier iemand een antwoord heeft: Is de zonnebank slecht als je zwanger probeert te worden? Zo ja: is hij dan altijd slecht (gedurende de hele cyclus), of kan je wel onder de zonnebank als je ongesteld bent bijvoorbeeld? En als je eitje er bijna aankomt?
zonnebank is nooit goed, ook niet in de zon zitten maar kan verder geen kwaad. enkeld wel als je zwanger bent, de uv stralen kunnen volgens mij wel door de buik heen. maar ook dit weet ik niet 100% zeker. ik geloof dat ik bij mn vorige zwangerschappen niet volluit met mn buik de zon in mocht.
Thanks voor je reactie! Als ik zwanger ben, dan heb ik het er uiteraard voor over om te minderen (dan in ieder geval geen zonnebank meer)! Maar om nou al niet meer de zon in te gaan terwijl ik nog niet eens zwanger ben.. Nee, dat gaat me echt te ver! Ben al zo aan het letten op hoe ik leef, maar wel beperkt hoor, anders heb ik echt geen leven meer over! En een beetje zon kan ook nooit kwaad en is juist goed voor je
tja ik ben ook echt een zonligger hoor, en normaal kan dat ook zeker wel. maar als je alles optelt van is dit slecht of dat, kan bijna alles wel op t lijstje
De zonnebank kan geen kwaad als je zwanger wilt worden. UV-stralen kunnen sowieso niet door je buik heen bij je kindje komen. Als je zwanger bent, kan het wel zo zijn dat je niet goed over de warmte kunt. En door de hormonen kun je een zwangerschapsmasker krijgen. Dit zijn bruine vlekken op je huid, die vaak niet weer weg gaan.
Ja, had al wel eens gehoord van zo'n zwangerschapsmasker. Dat moet ik gewoon goed in de gaten houden Nou ja, in dat geval plan ik lekker een bezoekje aan de zonnebank van de week, het is nodig! Zit zoveel binnen om te leren!
hoi, volgens mij kan de zonnebank echt geen kwaad als je zwanger wilt worden, zelfs als je zwanger bent mag je wel in de zon zitten, maar vaak kan je de hitte niet meer zo goed verdragen,en je hebt kans op een zwangerschapsmasker, dus je kunt nog lekker onder de zonnebank! liefs.
bij mij op het werk hebben we een zonnestudio en het kan absoluut geen kwaad als je zwanger wil worden!! dat teveel zonnen niet goed is weet iedereen maar dat heeft inderdaad niks met zwanger worden te maken! af en toe wat uv is juist goed voor je krijg je energie van en maakt vitamine d aan! tijdens je zwangerschap moet je wel opletten voor een masker en het beste is om je buik af te dekken met een handdoekjhe bijv...de uv gaat niet door je buik heen maar wel kanm de temp van je vruchtwater opwarmen...net als de sauna...en dat is niet goed natuurlijk... xxxx geniet van het zonnen!!!