persona vraagje

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Marieke1983, 19 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

Hoi hoi,

Deze cyclus heb ik voor het eerst persona gebruikt. In mijn onderschrift kun je zien dat ik goede cyclussen heb.

ik heb geen ei symbool gehad, alleen op dag 21 en 22 op de testen 2 gelijke strepen, dus het linkerstreepje bleef ook gewoon staan.

heb ik nu wel of geen ei gehad? overigens heb ik hem op dag 21 savonds wel gevoeld (en hij deed pijn!), maar toch ben ik bang dat ik geen eisprong heb gehad.

groetjes Marieke

2. Suusje83

Suusje83 Lid

15 feb 2010
    86
    0
    0
    Zover ik weet kun je wel een eisprong hebben maar geeft de monitor dit niet aan. Vaak is het idd een kwestie van de streepjes aflezen. Zal die van mij even op een foto laten zien, de onderste is dus positief laat maar zeggen. Lijken die van jou erop?
    Groetjes Suus

Bekijk bijlage 66501

3. Crazycat

Crazycat VIP lid

21 nov 2009
    8.849
    1
    36
    belgie
    uhmm dit zijn toch cb testen

dan mag je niet naar de lijntjes kijken alleen naar het indicator scherm toch

4. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

het zijn geen cb maar persona testen ;)

5. Seth

Seth Niet meer actief

lees nu deze vraag pas...
    ik heb 1x twee duidelijke strepen gehad en geen ei symbool.... en kreeg later pas eisymbool... dit klopte ook met mn temperatuur....

Zou zelf trouwens naast persona ook temperaturen...
    Tweede ronde geen eisymbool gehad... persona zat er compleet naast vanwege absurd vroege eisprong.. begon pas later met testen vragen... en dag 6 was er nog geen tweede streepje...
    (dag 9/10 met een cyclus van 32/34 dagen..)
    Ben dus ook op "groene dag" zwanger geworden...

later liep het tweede streepje wel op, maar was dus blijkbaar door HCG...:)

6. Seth

Seth Niet meer actief

deze bleek dus negatief....
    (had de foto nog)

Deel Deze Pagina