Ik kan morgen niet testen maar wil je toch veel succes wensen en hoop dat je twee mooie streepjes hebt! Liefs
Hoi, Ik ga morgen ook meer eens een testje wagen,al heb ik geen idee hoe veel dagen mij cyclus heeft,eind febr pas gestopt met de pil en die periode verliep een beetje vreemd. Daarna een normale ongi periode gehad. Nu ben ik vandaag 28 dagen verder dus ga het er toch ook maar eens op wagen,je weet maar nooit. Vind het ook echt super spannend allemaal Jij heel veel succes met het testen en ik hoop dat er een hele mooie streepjes komen te staan! groetjes tries
Dank jewel meiden!! Maar jeetje zeg heb vanmorgen met ontzettend veel zenuwen en trillende handjes de test gedaan en er kwamen eigenlijk wel heel vlot 2 streepjes tevoorschijn!! Kan het haast niet geloven jo! Ben er nog steeds beduust van! Elise jij al getest?? liefs tries
Tries Gefeliciteerd!!!!!!!! Ben net wakker nachtdienst gehad, maar had net een negatieve test in handen. helaas! Hier maar weer afwachten!
@ Tries; gefeliciteerd!! Wat geweldig! Geniet van je zwangerschap! @ Nataik; jammer zeg...Hopelijk heb je de volgende ronde meer geluk meid!
Gefeliciteerd Tries! Kan me goed voorstellen dat je het nog amper kan geloven.. wat een super gevoel moet dit geven! Geniet van je zwangerschap! Nataik; Jammer van je nega test.. hoop dat je snel alsnog een posi test in handen mag houden.. Heel veel succes! xx