Van bruin naar roodverlies...

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door Sallie, 12 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Hoi Deskundigen ;).

Ook hier weer een vraag over bloedverlies. Heb er al veel over gelezen maar ieder geval is toch weer anders, vandaar dat ik mijn vraag ook stel. Gister 1 of 2 dagen voor NOD positief getest, vond de test zelf best wel heel duidelijk voor zo vroeg!

Had eergisterochtend wat bruinverlies en gister en vandaag ook, maar alle tijdens grote boodschap. Net toiletbezoek voor kleine boodschap en toen wat roodbloed op het papiertje. Kan dit nog zijn van de grote boodschap 1,5 uur daarvoor dat er toch iets kapot is of moet ik me zorgen gaan maken?

Ik hebgeen kwalen eigenlijk alleen erg dorstig enlies-steekjes en een zeurende onderrug. Test vandaag was donkerder dan gister...

Ik hoop dat jullie me kunnen zeggen of het altijd al "verloren"is bij helder bloed zonder duidelijke oorzaak of dat het ook onschuldig kan zijn.

Groetjes Sallie

2. Ineke

Ineke Verloskundige

15 dec 2010
    2.663
    0
    0
    Hallo Sallie.

Het helder rood bloedverlies kan inderdaad komen van de grote boodschap en is dan dus heel onschuldig!
    Houd het bloedverlies aan neem dan contact op met je verloskundige.

Groetjes Ineke.

3. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Ineke,

Bedankt voor je snelle antwoord.

Ik heb na het rood geen rood meer gezien. Wel vrij veelbruin (weeeeer bij grote boodschap) maar dat zou onschuldig zijn lees ik?!

Ik wacht "rustig" verder af, maar ik voel me wat rustiger dan vanmiddag!

Deel Deze Pagina