hallo Ik ben +- 1 weken en ik had gisteren een genant voorval. Ik had de indruk dat er vocht uit mijn tepel kwam. Is dat normaal dat dit reeds zo vroeg is? Ook heb ik constant harde tepels, is dat ook normaal?
Voor vocht is het misschien wel vroeg, ik heb het sinds de 19e week. Ik heb er overdag gelukkig nog geen last van, maar heb nu wel van die pads ik mijn tas voor het geval dat.
Ik heb het in de tiende of elfde week ofzo ook gehad maar het was maar 1 keertje een klein beetje. Ik heb nu sinds de 15e week regelmatiger dat er vocht uit mijn borsten komt..
Is normaal hoor. Het komt door de hormonen en omdat je melklieren zich moeten "klaarstomen". Dus maak je geen zorgen meid...hoort er allemaal bij. Geniet van je zwangerschap. Liefs najet
Mijn moeder kwam erachter dat ze zwanger was doordat haar borsten 'lekten'. Dus de ene zal het eerder krijgen als de andere denk ik. x
ik heb het nu alleen als ik on der de douche sta, en er iets in knijp voelt soms behoorlijk gespannen. Kan dit al zo vroeg?
ik had het rond 6 weken maar tot nu toe nog maar 3x gehad. is normaal hoor. Bij mijn dochter had ik het ook al zo vroeg en het bleef daarna een paar maanden weer weg en toen kwam het alweer. Geen zorgen...
Ik dus ook, al voor ik positief teste, meteen na de innesteling dus. De campinafabriek draait niet op volle toeren nu, maar is wel al in gang gezet grap ik tegen mijn man
Hoi meiden, Ik ben (nog) niet zwanger en heb ook vochtverlies uit de tepels..het is best wel veel en soms spuit het er zelfs uit Wat kan dit zijn, heeft het dan iets met de hormonen te maken? De testen zijn nog steeds negatief..