vreemde menstruatie

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door marilouise, 15 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marilouise

marilouise Niet meer actief

Hallo

Ik ben eind juni halverwege de pilstrip gestopt met de pil dit komt ook door antibiotica die ik op dat moment kreeg, vervolgens kwam na 4 dagen de boel netjes op gang en had ik op 1 juli een onttrekkingsbloeding dit duurde 4,5 dag,

ik heb altijd een cyclus gehad waar je de klok op gelijk kan zetten, van 28 dagen. dus op vrijdag 29 juli had de boel weer op gang moeten komen dit gebeurde niet vanaf vrijdag 5 augustus heb ik last gehad van heel veel afscheiding met bloed erbij soms echt roodroze afscheiding niet echt bruin meer echt rood roze, op woensdag kwam mijn menstruatie heel erg heftig nog nooit zo gehad en nu is deze nog steeds bezig en nog steeds zo enorm heftig sinds vandaag verlies ik ook heel erg veel stolsels en ook echt grote stolsels (vergelijkbaar met wat ik na mijn bevalling had)

sinds vrijdag ben ik heel erg aan het kwakkelen voel me heel erg slap en sta steeds te tollen op mijn benen ook al een paar keer een hypo gehad (ben bekend met lage bloedsuiker maar het was al een jaar stabiel)

kan dit kwaad wat houdt dit in hoop dat jullie me kunnen helpen

groetjes marilouise

2. Immie

Immie Verloskundige

17 dec 2006
    7.813
    0
    0
    Verpleegkundige en Verloskundige
    Hoihoi,

Door het stoppen van de pil, kan je cyclus even van slag zijn.
    Het klinkt wel als veel bloedverlies, is raad je daarom aan om contact op te nemen met je huisarts. Al is het maar om je ijzergehalte te meten, maar misschien is het ook goed om een echo te laten maken.

Imke

3. marilouise

marilouise Niet meer actief

Oke dank je wel,

Ik heb zelf ook het idee dat het door het stoppen met de pil komt, maar het is mij geheel onbekend zoveel bloedverlies en ook het feit dat het zo lang duurt en die stolsels.

De bloeding is dus nu aan het afnemen ik heb net besloten aan te kijken of het verder afneemt en eventueel morgen weg is zo niet ga ik toch even naar de huisarts.

dank je wel

Deel Deze Pagina