Zonnebank

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Charise, 6 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Charise

Charise VIP lid

9 nov 2011
    5.664
    5
    38
    Zwanger zijn van een prachtig meisje!
    Zuid-Holland
    #1 Charise, 6 mrt 2012
    Laatst bewerkt: 6 mrt 2012
    Hallo dames,

Kan het kwaad om onder de zonnebank te liggen als je zwanger wil worden of zwanger bent?

2. Biancah

Biancah Niet meer actief

Nee hoor. Enige waar je op moet letten is dat je geen zwangerschap masker krijgt. Dat is gewoon niet fijn voor jezelf. En in je laatste 3 maanden even handdoek of iets over je buik ivm het velle licht.
    Wij zijn nu ook aan t proberen en ik ga gewoon naar de zonnebank en hun zeiden dat t ook gewoon kon.

3. Pumpkin

Pumpkin Lid

18 feb 2012
    76
    0
    0
    Zodra je zwanger bent is het beter om uit de felle zon / zonnebank te blijven omdat je kans hebt dat je blijvende pigmentsvlekken krijgt. (in je gezicht, ofwel zwangerschapsmasker)

Mijn moeder heeft door toch een aantal keer lekker in het zonnetje te hebben gezeten 2 best hele donkere vlekken (op een blanke huid) gekregen. En die gaan niet meer goed weg ;) Dus kan je nagaan wat een zonnebank dan zou doen.

Maar zolang je nog niet zwanger bent, kan het volgens geen kwaad met oog op het zwanger worden.

4. Charise

Charise VIP lid

9 nov 2011
    5.664
    5
    38
    Zwanger zijn van een prachtig meisje!
    Zuid-Holland
    Oke dank je wel voor de reacties.
    Ja ik weet dat van het zwangerschapsmasker. Maar ben (voor zover ik weet) nog niet zwanger. Maar ben een beetje begonnen met zonnebanken. En toen vroeg ik me ineens af of het kwaad kon voor een evt. baby in de buik.
    Gelukkig maar. ;)

5. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Ik doe ook een zonnebankkuurtje, opwarmen voor de vakantie ivm zonnenallergie. Voor de zekerheid stop ik hier weer even mee na mijn eisprong. Mijn lf is toch maar 10 dagen, dus daar ondervind ik dan geen hinder van.

Deel Deze Pagina