Even mijn verhaal kwijt

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Happy1985, 7 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Happy1985

Happy1985 Lid

16 aug 2011
    22
    0
    0
    Goedemorgen allemaal,

Ik wil gewoon graag even mijn ei kwijt.
    Sinds augustus ben ik gestopt met de diane 35-pil, vanaf dat moment eigenlijk al wisselende stemmingen. Van heel vrolijk naar heel verdrietig..
    De eerste keer duurde het 79 dagen voor ik ongesteld werd, erg begrijpelijk lijkt mij na 10 jaar de pil geslikt te hebben. De 2de cyclus was 50 dagen dus dacht Yeeh het gaat de goede kant op.
    Nu zit ik in de 3de cyclus en zit alweer op 81 dagen. Het is zo vervelend dat je totaal niet weet waar je aan toe bent.. en vooral dat ik steeds zo verdrietig ben, is zo vervelend. ik word gek van mezelf.
    Ik heb aankomende vrijdag afspraak bij de dokter en ga vragen of ze me kan doorsturen naar de gynaecoloog.
    Zijn er meer die hier last van hebben? Hebben jullie nog tips?

Ik hoor het graag
    Liefs, mij

2. Amona

Amona Fanatiek lid

23 okt 2011
    3.011
    326
    83
    Hee meid wat vervelend!
    Ik had ook de diane 35 pil, maar was juist minder depri toen ik stopte een paar jaar geleden. Mijn cyclus was ook vrijwel direct regelmatig.

Diane 35 is wel een wat sterkere pil, maar lijkt me toch dat je nu al een wat korte cyclus zou moeten hebben. Misschien heb je geen of heel laat een eisprong. Succes vrijdag bij de HA!

Heb verder geen tips.. sterkte met wachten.

3. Happy1985

Happy1985 Lid

16 aug 2011
    22
    0
    0
    Hi meis! Bedankt voor je reactie! ik snap ook echt niet waar de wisselende stemmingen vandaan komen. Moet zeggen dat de lange cyclussen nou ook niet bepaald mee werken aan een happy face..
    Ik slik nu de zwanger worden pillen van Etos. Heb jij enig idee of ik misschien daarom van die lange cyclussen kan hebben?
    Ik heb het gevoel dat ik inderdaad heel laat me eisprong heb, maar ik hoop dat de HA me doorstuurt zodat ik het tenminste kan laten onderzoeken..
    Onzekerheid is super vervelend.

Liefs!

Deel Deze Pagina