Spanning loopt op!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Mees, 21 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mees

Mees Actief lid

15 aug 2006
    297
    0
    0
    Hallo!
    Ik moet nog een weekje officieel, maar ik begin nu echt een soort nerveus te worden. Ik vind het ineens allemaal heel spannend. Vooral wanneer ik ga bevallen vind ik spannend...
    Mijn vorige bevalling was 5 dagen na de uitgerekende datum, zal ik nu ook weer later bevallen? Hoeveel kans heb ik daarop?
    Het maakt me allemaal nietzoveel uit wanneer, maar ik wil het gewoon weten. Stom he?
    Alles is klaar hier thuis, babykamer, kaartje enz... Laat maar komen!
    Groetjes Jessica :D

2. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
  3. liselotte

liselotte Actief lid

11 jun 2006
    446
    0
    0
    Hey!

Wij lopen gelijk! Het is mijn eerste, maar ik ben ook gewoon nerveus! Ben zo benieuwd hoe het eruit ziet, hoe het volet, ruikt enzo! Ook bij ons is alles klaar, maar net wat Loeki zegt! Je kunt er niks van zeggen! Afwachten maar! Succes met de laatste loodjes!

Liefs

4. Danique

Danique Bekend lid

19 nov 2006
    572
    0
    0
    spannend meid! heel veel succes alvast!

5. MissMac1973

MissMac1973 Actief lid

3 mrt 2007
    244
    0
    0
    self employed
    Hoorn
    Dit is mijn vierde en hier is ook alom nieuwsgierigheid, wanneer begint de bevalling, hoe voelen die weëen ook al weer, hoe zit dit kindje eruit enz enz.. Hopenlijk begint het snel..tot op heden heb ik iig nog nooit de uitgerekende datum gehaald en ik hoop van ganserharte dat dat ook deze keer weer zo is....;)

6. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    Hoi Jes,

Zo spannend!
    Ik hoop dat ie niet lang op zich laat wachten :)
    Ben nl heel nieuwsgierig of ie net zo'n lekker koppie als z'n broertje geeft ;)

Liefs Simone

7. Silvie

Silvie Fanatiek lid

16 aug 2005
    3.910
    0
    0
    Woerden
    Ik ben nu op 1 dag na 38 weken, maar heb het ook al hoor. Laat die kleine maar komen. Ben er klaar voor. En die laatste loodjes zijn ook flink zwaar vind ik. Eerst donderdag Britt dr verjaardag vieren en daarna "lekker" bevallen. Ben zo nieuwsgierig

8. ramona

ramona Fanatiek lid

9 mrt 2005
    1.200
    2
    0
    Huismama
    Zundert
    Hoi

Moet ook nog een weekje en kan niet meer wachten tot de kleine er is en ben er echt helemaal klaar voor al moet ik wel zeggen dat ik wel banger ben voor deze bevalling en vraag me niet waarom want heb geen idee.

We zullen het zien waneer deze dame komt en jullie allemaal veel sterkte met de laatste loodjes

9. Ik moet nog ietsje langer, maar hier is de spanning ook alom aanwezig. Vooral mijn moeder heeft het erg te pakken.
    Die heeft haar eiegen vluchtkoffertje (fototoestel, batterijen, boek, etc.) al klaarstaan :)

10. Mees

Mees Actief lid

15 aug 2006
    297
    0
    0
    Hoi,
    Vandaag nog geen tekenen dat het binnenkort gaat gebeuren!
    Heb zelfs nog in de tuin gewerkt. Ik krijg wel snel pijn in mijn schaambeen als ik loop, dat is nieuw... Dus misschien toch?
    Een vlucht koffertje, wat moet daarin dan? Ik heb alleen een pyjama en een rompertje/ pakje voor de baby...?
    Wat hebben jullie erinzitten?

Groetjes Jessica

Deel Deze Pagina