Ik ben zwanger.... weet niet hoe ver ik ben ben ongepland zwanger Door de pil heen. Dinsdag echo gehad hier waren twee vruchtzakjes te zien maar allebei leeg tenminste in een was vaag iets te zien volgende verloskundige en dooier zakje. ... Wat moet ik toch doen heb volgende week vrijdag pas de tweede echo maar wordt echt gek. Liefst heb ik gewoon weer een echo maar dan ergens anders in het ziekenhuis ofzo wat mijn gevoel geeft wel aan dat het goed zit..... Ik probeer afleiding te zoeken en moet wel werken maar krijg het maar niet uit mijn gedachten. Ik moet ook elke keer denken aan wat de verloskundige zei ze was er zo zeker van dat het miskraam wordt. Hoezo is ze dat zo zeker over we weten niet eens hoe ver ik ben. ..... kan ik op de een of andere manier ergens anders een echo krijgen of hulp om die week door te komen want dit trek ik niet
Dag mama! Misschien is het een kleine troost dat je niet de enige bent die nu zo enorm in de stress zit? Laten we voor elkaar duimen dat het toch nog goed komt.
je kunt toch tegenwoordig een pretecho maken?? moet je wel zelfbetalen. ik ken mensen die dat gedaan hebben, maar ofhet de onzekerheid weg neemt.....??
Ik snap perfect hoe je je nu moet voelen meid! Ik heb jammer genoeg twee keer in jouw situatie gezeten. Vruchtzakje te zien maar geen vrucht, twijfel over zwangerschapsduur en rekening moeten houden met een mk. Het is één keer goed uitgedraaid, één keer fout gegaan. Jammer genoeg kan het het dus alle kanten opgaan. Hoewel ik precies wel goede hoop heb voor jou aangezien ik las dat het mogelijk zou zijn dat je pas een kleine zes weken bent en dan hoef je helemaal nog niet meer te zien. Kan je je vk niet terugbellen en zeggen dat je er echt niet goed bij voelt en graag na een week al een tweed echo wilt? Volgens mij moet ze daar toch begrip voor hebben? En een week verschil zou echt al moeten duidelijkheid brengen! Sterkte en succes!
Maar een pretecho kan dat al in zo'n vroeg stadium? Als ik het echt niet met hou bel ik idd op of dat het eerder kan maar ben bang van niet want ze probeerde al eerder te doen maar er was niemand dus echo's kon doen
Ik zat in dezelfde situatie. Ik heb 2x een echo gehad waarop ze niks zagen op een lege vruchtzak na. Vandaag weer een echo gehad en een mooi vruchtje met kloppend hartje gezien!!
Toen ik moest afwachten heb ik ook proberen een pretecho regelen maar dat doen ze inderdaad nergens zo vroeg. Tenminste ik heb geen bureau gevonden die het wel deed.
Ik weet niet of ik hier links mag plaatsen. Maar op google ff zoeken op twinkelster baby insight moet je wat kunnen vinden. 25 euro en meerdere vestigingen.
De gyn zei dat het beide kanten op kon gaan. Meid probeer je niet zo druk te maken.. ook al krijg je morgen weer een echo dan zul je weer niks zien.. je moet wachten tot je wat verder bent.
Ja daar heb je gelijk in. .... maar dat wachten das zo frusterend. Ik ben iemand met weinig geduld met zulke dingen hihi
Er zijn wel pretecho bureau's waar je terecht kunt met 6 weken. Is wel altijd een inwendige echo en je weet natuurlijk ook niet of dat je onzekerheid weg neemt..
Heb er zelf geen verstand van, wel ook ongeplant zwanger maar kwam er pas achter mrt10 weken dus was bij mij al een wurmpie met armpjes en beentjes. Maar ik zou eerder ook zeggen na een week weer even terug komen of ligt dit aan mij? Vooral als je ongeplant zwanger ben geraakt wil je toch weten waar je aan toe bent lijkt mij. Even tussendoor. Ongeplant of niet we waren erg blij
Ik zou nu echt geen pretecho laten maken. Ten eerste ga je waarschijnlijk niet méér zien dan je nu al gezien hebt, en ten tweede word je er niet veel wijzer van. Heel hard gezegd zul je nog gewoon moeten afwachten. Succes!!
Nu nog een echo maken neemt de onzekerheid niet weg. Hoe moeilijk het ook is, probeer geduldig te wachten.
Een echo direct er achteraan lijkt me niet zo zinvol. Maar twee weken is wel erg lang als je er zo onzeker over bent. Maar waanneer is je volgende? Vandaag over een week, of een week later?
Vandaag over week. Ik ga zo een andere verloskundige praktijk bellen want ik vind zoals deze gedaan heeft echt niet terecht. Door de pil zwanger. Niet weten hoever. En dan al gelijk bin de eerste de beste echo zeggen dat dit een miskraam wordt en me al precies vertellen wat me te wachten staat zelfs de gyn bellen daarover vind ik wel ver gaan
Dat getuigt inderdaad van weinig inlevingsvermogen. Kan me voorstellen dat je een ander zoekt. Ik was even in de war. Dacht dat je volgende pas over twee weken was. Qua echo denk ik dat er weinig anders op zit dan wachten tot vrijdag.