Wat denken jullie?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Joli86, 16 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Joli86

Joli86 Fanatiek lid

13 feb 2013
    2.070
    97
    48
    #1 Joli86, 16 okt 2014
    Laatst bewerkt: 16 okt 2014
    Ik heb pcos dus echt geen idee wanneer en of mijn eisprong al is geweest. Maar de laatste week een aantal klachtjes die me wel opvielen. De laatste week ook zo ontzettend moe. Ik weet dat het eigenlijk niet zou kunnen zo vroeg maar Wat denken jullie?

Vr 10okt Veel slijm
    Za 11okt tintelingen
    Ma 13okt gespannen borsten
    Di 14 okt rugpijn
    Wo 15 okt diarree en wat krampjes
    Vandaag weer gespannen borsten en wat krampjes

Vandaag trouwens op cyclusdag 20.

2. Hilly1980

Hilly1980 VIP lid

23 jun 2014
    7.299
    6
    38
    Als je niet weet wanneer je eisprong geweest is -of deze uberhaupt al geweest is-, dan kun je ook niet bepalen of het 'te vroeg' is om iets te voelen. Het enige wat je kunt doen is testen. Maar gezien de lengte van je andere cycli is het niet logisch om te verwachten dat je nu opeens zo'n heel korte cyclus zou hebben...

3. mammz

mammz Fanatiek lid

25 mrt 2013
    1.845
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik denk eerder dat je ei eraan komt, klink miss raar maar ik had altijd diaree rond mij ei... Daarna over!

4. Joli86

Joli86 Fanatiek lid

13 feb 2013
    2.070
    97
    48
    Bedankt voor jullie reacties. Door de lengte van mijn andere cyclussen zou het inderdaad vreemd zijn als het nu ineens zo kort zou zijn. Vond het alleen vreemd dat ik al de hele week vanalles voel, terwijl ik bijna nooit rugpijn heb en ik alleen gespannen borsten heb gehad toen ik net zwanger was van onze dochter. Ik denk dat ik er ombewust veel te veel mee bezig ben geweest en daardoor mijn lijf een beetje een loopje met me neemt.

Hilly1980, ik wacht voorlopig nog met testen. Heb er de laatste tijd al meer gedaan die door 'indrooglijntjes?' nog meer valse hoop gaven..

Mammz, mocht de diarree aangeven dat mijn ei eraan komt dan waren mijn man en ik in ieder geval op tijd met het gezellig maken in de slaapkamer ;)

Deel Deze Pagina