Ik heb het nu al eerlijk gezegd gehad met m´n zwangerschap nu ik ook nog eens verkouden erbij ben en ik vraag me af waarom wij nu alweer een blaastrappertje krijgen heb soms het idee dat ik maar op de wc moet gaan liggen bij ieder hoestje moet ik snel rennen anders kan ik weer gaan doushen en nieuwe kleren aan gaan doen ben het helemaal zat! de zwangerschap zelf is wel leuk alleen om dat gepis en dat gehoest en een verstopte neus en dichte oren heb ik niet gevraagd sorry maar moest ff zeuren ben het eindelijk kwijt....zo nu ben ik weer happy ja half dan
hahaha je bent niet de enigste die hier last van heeft hier precies hetzelfde verhaal helaas groetjes van Ramona
hahahh je mag lekker zeuren hoor mamabeer is toch wat met ons he eerst zeuren we ik wil zwanger worden zijn we zwanger zeuren we ook haha is nooit goed he maar als we het resultaat eenmaal in handen hebben zijn we weer tevreden het valt ook niet altijd mee komt goed meis. ik las iets over poho olie van dr a vogel waar je mee kan stomen schijnt goed te helpen voor je verstopte neus
verstopte neus kan ik eenigzins meeleven maar dat ik bij ieder hoestje moet oppassen dat ik me niet onder pis is niet echt prettig
O wat erg mamabeer. t is echt helemaal niet leuk maar hoe je t schrijft, ik lig in een deuk! haha In ieder geval succes de laatste loodjes!
ja hahaha zei ik laatst ook tegen een vriendin kan beter luiers gaan dragen maar daar zweet je zo in dus dat is ook weer niks en ze adviseerde ook om kraamverband in te doen maar vind het niks hou het maar bij me inlegkruisjes van de always met snif snif lavendel geur hahaha
Tena heeft redelijk kleine goed absorberend inco op de markt. speciaal voor lichte urine verlies wat inlegkruisjes niet opvangen. Liek