een vraagje

Discussion in 'Stel je vraag aan de verloskundige' started by lildushi2000, May 1, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. lildushi2000

Feb 21, 2006
    90
    0
    0
    Hoi..

Ik heb een vraagje. Ik ben nu dus bijna 15 weken zwanger en ik heb twee miskramen gehad. De eerste was al vroeg misgegaan want er zat geen vruchtje in het vruchtzakje en de tweede duurde langer en daar kwam het vrucht ook echt naar buiten. Als je dus al miskramen hebt gehad heb je dan nu meer kans op een kindje met een afwijking.Want de vorige keren is het dus vanzelf eruit gekomen.Maar nu is het gelukkig goed gegaan en heb ik al een paar echo's gehad en alles ziet er mooi uit.
    Toch wilde ik gewoon weten of je dan niet meer kans hebt om een kindje met het downsyndroom te krijgen omdat de vorige keren fout is gegaan.

Misschien een beetje een rare vraag maar ik had een aantal dingetjes opgevangen en ik wilde dit gewoon eventjes weten.

Alvast bedankt hoor!!!

Groetjes Denise

2. Mirjam

Mirjam Verloskundige

Dec 2, 2005
    11,590
    2
    0
    verloskundige en lactatiekundige IBCLC
    hoi Denise,

je hebt niet meer kans op een kindje met een afwijking na een paar miskramen. Daar hoef je je dus geen zorgen om te maken. Fijn dat de echo's er nu goed uitzien!

Mirjam

Share This Page