zonnebank

Discussion in 'Gezondheid' started by AlmostMummy, Feb 11, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. AlmostMummy

AlmostMummy Actief lid

Nov 26, 2007
    302
    0
    0
    hey dames..

Is het erg als ik volgende week naar de zonnebank ga ben al 8 maanden niet geweest en ik zit niet lekker in me vel..Is het heel schadelijk of kan het geen kwaad?

2. Lelie4

Lelie4 Actief lid

Feb 10, 2008
    182
    0
    0
    Hoi hoi, ik heb een tijd in een zonnestudio gewerkt en daar had ik regelmatig zwangere vrouwen. Dat waren wel vrouwen die er altijd al regelmatig onder gingen dus die waren wat gewend! Die vrouwen deden wel altijd een handdoek over hun buik soms zelfs een natte om het kindje het niet al te warm te laten krijgen. De baby kan daar onrustig van worden. Persoonlijk zou ik kiezen voor een gezichtsbruiner zodat je wel een lekker kleurtje op je toet hebt en dat voelt vaak al wel erg lekker! Ik weet natuurlijk niet hoe het verder met een zwangerschapsmasker zit!

Ik denk dat je zowiezo ergvoorzichtig moet zijn maar of het echt kwaad kan kan ik je niet zeggen!

Succes!

3. AlmostMummy

AlmostMummy Actief lid

Nov 26, 2007
    302
    0
    0
    ja nu zit ik zo te denken van dat ik net zo goed die paar weken kan w8n en dna na de bevalling weer kan gaan haha..k was ook gewend om er onder te gaan elke maand heerlijk was dat maar ja nu d8 ik elke keer straks is het slecht ofso maar toen hoorde ik dat meerdere het dede idd..maar ja ik zie wel en ik wil nie met een handdoek op me buik liggen wil die lelijke witte vlek niet hahaa

4. Lelie4

Lelie4 Actief lid

Feb 10, 2008
    182
    0
    0
    joh voordat je het weet lig je er weer onder en de zomer komt er ook weer aan gelukkig :D 8)

Strekte nog even!

liefs

5. Bri

Bri Niet meer actief

Ook de eerste weken of soms zelfs maanden na de zwangerschap kun je nog een zwangerschapsmasker (grote pigmentvlekken in je gezicht) krijgen. Gezichtsbruiner kun je dus misschien juist beter achterwege laten en sowieso een goede UV-filter creme gebruiken!
    Ik mis het ook wel hoor, ik ben nu zo bleek en voel me normaal een stuk lekkerder als ik 's winters een zonnebank-kuurtje doe... maar ik ben erg blij dat het weer nu zo mooi is, knap ik ook al van op!

6. AlmostMummy

AlmostMummy Actief lid

Nov 26, 2007
    302
    0
    0
    ja precies het weer deed me weer denken aan een mooi gezond kleurtje hihi

7. Mili

Mili VIP lid

Feb 23, 2007
    6,199
    0
    0
    Ff afgezien van een zwangerschapsmasker, heb ik wel gehoord en gelezen (weet ff niet waar) dat je dr beter wel voorzichtig mee kan zijn.

Ivm de hitte ook...kindje kan dat anders niet kwijt, jij wel ivm zweten maar ukkie dus niet. Hoe en wat is nog niet helemaal zeker te zeggen, maar wordt wel advies gegeven om voorzichtig te zijn :D

Dusseh k zou gewoon voor de zekerheid ff wachten

Share This Page