Die van mij rijzen ook de bh uit. Mijn God, komt dit ooit nog goed Ik ging van b naar c en nu weer naar d. Ze doe ook pijn, alsof ze van binnen bont en blauw zijn....
Ja dat valt mee idd.. bij mij worden ze ECHT ineens gigantisch.. ben slank van mezelf en had een kleine B cup.. vanmorgen een DD gekocht! Geen gezicht
hier ook 2 cupmaten gegroeid, vind ze wel mooi nu, maar hoop stiekem toch dat er straks toch weer 1 cupmaatje minder is hoor
Mijne doen gelukkig niet meer zeer ofzo... ze groeien alleen echt verschrikkelijk snel! Nog sneller als mn buikje haha
Die van mij waren al nooit klein (D cup) zit nu op een E... Ze doen gelukkig niet zo zeer meer...alleen me tepels jeuken als een gek en er zitten allemaal bulten in......ze zijn dus keihard!
mijne zijn nu ook al mega ! heb een verkleinende operatie gehad want ik had F ben toen naar C gegaan vorvolgens naar een jaar ofzo had ik D en nu in de zwangerschap weer F ! hoop dat het zo blijft in de zwangerschap want bh's in F heb ik nog liggen hihihihi daarna mag het wel weer D worden .
Van een dikke C naar D helemaal in het begin van de zwangerschap. Nu niets maar ik hou rekening met nog een dikke groei rond de geboorte! Iedereen met explosieve groei en daarmee gepaard gaande pijn (au!) heel veel sterkte! Lijkt me niet lekker...
Hier ook geen groei nog, maar van uit eigen ervaring weet ik dat dit gaat komen bij mij na de bevalling en zeker als de bv gaat lukken.
Nou dat vraag ik me dus ook af.. .zullen ze na de bevalling NOG groter worden? Ik ben klein 1.60 en mijn startgewicht was 50kg.. nu loop ik al met een DD Ik wilde altijd grotere borsten maar dit is wel heel drastisch haahha
Mijn ervaring: Ik ben tijdens de zwangerschap van E naar G gegaan. Op dag 3 na de bevalling had ik echt onwijze stuwing. Had echt borsten niet normaal! na een paar dagen was dat over en zit ik nu gewoon nog steeds in G.