De clarisonic of vista pure philips

Discussie in 'De lounge' gestart door Suzzert, 24 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Suzzert

Suzzert Fanatiek lid

12 mei 2012
    3.340
    4
    38
    Rotterdam
    #1 Suzzert, 24 apr 2014
    Laatst bewerkt: 24 apr 2014
    Ik kende het niet en na de reclame te hebben gezien van de vista pure Philips werd ik nieuwsgierig. Ik kwam er toen achter dat ook de Clarisisonic bestond

Nu zijn ze beide niet goedkoop en was ik wel nieuwsgierig naar ervaringen. Zijn hier dames die er misschien 1 gebruiken en raad je het aan?

2. Miss Mac

Miss Mac Fanatiek lid

21 jun 2013
    2.006
    0
    0
    De Visa pure gehad (de rosé uitgebreide versie) en vind het niks. Heb m al verkocht.

Heb een gevoelige huid en zelfs de speciale borstel voor de gevoelige huid is te ruw. Ook voor mensen met rosacea is het niks.

Veel huidtherapeuten en dermatologen vinden het ook niks. Je zou er alleen je huidbarriere maar mee aantasten met dat harde gerag ;)

Gewoon lekker met de hand schoonmaken!

Ook scrubben word tegenwoordig vaak afgeraden, steeds meer mensen gaan over op een exfoliant zonder korrels die de huidcellen eraf weekt omdat scrubben (net als zo'n borstel) te grof is en de barrière aantast.

3. blijzwanger

blijzwanger Fanatiek lid

19 jan 2014
    1.832
    35
    48
    Utrecht
    Heb de clarisonic gehad, maar vond het niks.. net zoals missmac was mn huid er te gevoelig voor (en mijn huid is echt niet supergevoelig)

Het klinkt goed maar je hebt het helemaal niet nodig :) als je je huid gewoon goed wast met een passende reiniging en 2x per week scrubt ben je ook al net zo goed bezig

4. Lara1985

Lara1985 Bekend lid

24 feb 2013
    803
    0
    0
    Zuiden van Nederland
    Ik heb een VISA pure. Ik geruikte hem vrij veel in het begin. Maar je moet regelmatig een nieuw borsteltje kopen....
    Via de rentepunten is hij ook te koop. Scheelt weer. Mijn huid reageerde er erg goed op. Maar ik deed het alleen in de ochtend.

5. mysteriousgirl1

mysteriousgirl1 Fanatiek lid

23 sep 2013
    1.303
    0
    0
    Amsterdam
    Ik heb ook de visa pure.

Ik vind hem erg duur. Voor 2 tientjes heb je er eentje die precies hetzelfde doet.

Serena van Beautylab is er wel erg over te spreken:
    Je zocht naar visa pure - Beautylab.nl

Dus als je het geld hebt en je consequent t ding blijft gebruiken , dan zeker kopen. Maar als je het geld eigenlijk niet kan missen kijk dan voor een (veel) goedkoper alternatief.

6. Suzzert

Suzzert Fanatiek lid

12 mei 2012
    3.340
    4
    38
    Rotterdam
    Wat zijn de goedkopere alternatieven dan? Ik wil het dan goedkoper wel eens uitproberen. Kan ik altijd nog kijken of ik er meer geld in wil steken ;)

Deel Deze Pagina