de ene dag "verschijnselen" andere dag minder of n

Discussion in 'Zwanger worden' started by ilonaa, Jul 12, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. ilonaa

ilonaa Bekend lid

Jul 9, 2008
    784
    1
    0
    hellevoetsluis
    Hoi,

Ik zit in spanning af te wachten op a.s woensdag, dan kan ik gaan testen.
    Met vlagen heb ik klachten.

Gisteren had ik overdag zware benen (met trappen lopen b.v)pijnlijke tepels. Licht misselijk. 's avonds meer misselijk. Steken recht onderin mijn buik. Ik ging boodschappen doen en liep behoorlijk met een dikke keel door de winkel van bepaalde luchten(brood enz). En dan de behoorlijke irritaties naar andere mensen die voor mijn voeten lopen e.d. Ik moet soms echt tot tien tellen!

Nu werd ik vanmorgen wakker en ik voel niks, alleen iets zwaardere borsten en ietsjes pijn in mijn tepels.

Herkent iemand dit?

liefs ilona

2. toetie83

toetie83 Fanatiek lid

Jan 20, 2006
    1,392
    1
    38
    genieten van het leven.
    ��&#55
    ik herken dit ook

Heb eergister dit ook gehad begon sochtends.
    smiddags erg benauwd gehad. Toen geen eetlusten.

savonds warm eten wel gegeten erna niet eens uurtje later had ik weer honger echt dat mijn maag knorde(beetje) toen savonds dus chips gehad.
    voor het slapen hartstikke misselijk water in mond bleeehh.

dag later weer niks bijna niks behalve mijn borsten tintelen en pijn scheutjes,krampjes onderin.

Net heb ik even pijnscheutjes onderin gehad en borst. nu weer niks alleen zware gevoel onderin alsof ik moet plassen,maar heb geen blaasontsteking en net naar wc geweest dus.

niet te bevatten. :rolleyes: (kan ontpillen zijn en aankondiging :evil:

liefs loesmari

ps: soms vind ik het raar dat je nu, zo nu en dan wat voelt maar het niet kunt plaatsen.(mocht je zwanger zijn dat je opeens van alles krijgt aan kwaaltjes)
    Had ik met Terence namelijk wel.voor de test bijna niks pas na de test 2e ofzo begon ik die morgen al te kokhalzen.

3. ilonaa

ilonaa Bekend lid

Jul 9, 2008
    784
    1
    0
    hellevoetsluis
    ik word er gewoon zenuwachtig van!
    vandaag eigenlijk nauwelijks iets gevoeld.
    Nu 's avonds heb ik een drukkend gevoel in mijn onderbuik.
    Mijn darmen zijn onrustig en mijn borsten zijn nu ook gevoeliger dan vanmorgen.
    Ik heb vanmorgen wel getest :oops: gewoon ongeduldig en stiekem de hoop dat.... maar helaas.
    toch nog maar even wachten.

word een spannende week voor ons.

liefs ilona

4. banjabes

banjabes Fanatiek lid

Jun 29, 2008
    2,134
    0
    0
    Hoi Ilonaa,

Spanned hoor allemaal. Even wachten met testen inderdaad.
    Je zal het snel weten. Ik zal voor je duimen.

Groetjes
    Banjabes

5. ilonaa

ilonaa Bekend lid

Jul 9, 2008
    784
    1
    0
    hellevoetsluis
    hoi banjabes,

Ook voor jou word het spannend zag ik!
    Wat zegt je gevoel?

groetjes ilona

6. banjabes

banjabes Fanatiek lid

Jun 29, 2008
    2,134
    0
    0
    Tja, ik weet het echt niet. :(
    Moet morgen ongesteld worden en ik ben ook erg zenuwachtig.
    Ik heb een week geleden wel een soort rare kramp in mijn onderbuik gevoeld (misschien een innesteling, heb het nog nooit eerder zo gevoeld?)
    Heb eergister en gister een heel klein beetje bruinig bloed in mijn inlegkruisje aangetroffen, maar verder heb ik echt nergens last van.
    Dus ik weet het echt niet. Ik ben er wel veel mee bezig. Heb jij dat ook zo erg? Er gaat geen minuut voorbij dat ik er niet aan denk!

7. Iggylover

Iggylover Fanatiek lid

Jan 25, 2008
    3,649
    0
    0
    NS
    labjesland
    waarom doe je niet eerder een test? bij mij was ie ook voor de nod positief hoor...
    ik geloofde het niet heb der nog 3 testen tegen aan gegooid en kon gewoon niet missen

8. banjabes

banjabes Fanatiek lid

Jun 29, 2008
    2,134
    0
    0
    Hoi Iggylover.

Wat goed dat je bij jou al voor je NOD kon zien dat je zwanger was, meestal lees ik juist dat de meeste meiden het dan nog juist niet kunnen zien. Wacht nog heel even af. Misschien word ik vandaag wel gewoon ongesteld. Wachten, wachten, wachten :( (word er wel ongeduldig van!)

Groetjes
    banjabes

9. ilonaa

ilonaa Bekend lid

Jul 9, 2008
    784
    1
    0
    hellevoetsluis
    hoi banjabes,

En...... nog niet ongesteld?

Ik kijk om het uur naar mijn lichaam, verandering borsten enz :rolleyes:
    ik denk dat we ons zelf gek maken.
    Mijn buik voelt ook anders dan normaal voor mijn nod. vandaag weer opgezet, maar niet echt krampen meer ofzo.

En dat zenuwachtige gevoel ken ik wel,hoor!

Mocht je nog niet ongi zijn....ik zal morgen heel hard voor je duimen.

liefs ilona

10. banjabes

banjabes Fanatiek lid

Jun 29, 2008
    2,134
    0
    0
    Hee Ilonaa,

Nog steeds niet ongesteld! Raar hoor!
    Net een test gedaan en die was toch echt negatief!
    Ik zal morgen wel ongesteld worden, denk ik dan.
    En jij kan morgen testen...spannend!

Groetjes

Banjabes

11. ilonaa

ilonaa Bekend lid

Jul 9, 2008
    784
    1
    0
    hellevoetsluis
    hey banjabes,

en? zijn de duiveltjes er nog niet bij jou?
    Misschien krijg je alsnog een positieve test.....
    Ik hoop het wel voor je!

Ik heb toch gisteren alweer getest met een digitale.
    Hij zei niet zwanger,maar toen ik het staafje eruit haalde en er naar keek zag ik toch echt heel vaag een 2e streepje :(
    Ik weet totaal niet of dat nou het zogenaamde indroog steepje is of niet. Of dat het niet genoeg hormonen vond om zwanger te zeggen.
    wanhopig? :oops:

Vanmorgen gaf ik kokhalzend de katten eten, maar ik denk dat ik te zenuwachtig ben. Nu heb ik een krampachtig gevoel onderin mijn buik. Ben zo "bang" dat ik ongesteld word......

Ik hoor je snel

ilona

12. banjabes

banjabes Fanatiek lid

Jun 29, 2008
    2,134
    0
    0
    Nou meid,

Ik las op mijn test (gewoon van de kruidvat) dat een licht 2e streepje ook zwanger betekent. Maar dat is natuurlijk weer heel anders dan een digitale test. Het zou me niets verbazen als je wel zwanger bent, want je hebt zoveel verschijnselen! Hoop het echt voor je. Zou te gek zijn.
    Ik heb zelf nog steeds geen verschijnselen.
    Alhoewel.....kom wel erg slecht uit mijn woorden ineens.
    We zaten vandaag in de kring (ik heb een kleuterklas) en er kwam me een soort raar gebrabbel uit mijn mond. Hilarisch natuurlijk, we moeten er erg om lachen met z'n allen, maar eigenlijk niet normaal!
    Zeg steeds bepaalde woorden die ik helemaal niet wil zeggen. Hihi! :)
    Nog steeds geen ongi en ook niets wat erop duidt dat het gaat komen.
    Denk je dat het zou kunnen dat er nog niet genoeg zwangerschapshormonen in je lichaam zitten als je 1 dag overtijd bent?
    Ik weet het echt niet. Op de test stond dat je het al kon zien.
    Doe gewoon over een paar dagen (in het weekend ofzo) nog een test als ik dan nog steeds niet ongi ben.

Ik hou je op de hoogte!

Groetjes
    Banjabes

13. madeliefjuh

madeliefjuh Bekend lid

Sep 16, 2007
    637
    0
    0
    banjabes ! las je op de kruidvat test dat een licht streepje ook zwanger is...? hoe licht kan die zijn? jeetje ! mijne is eel maar dan ook heel erg licht en ik overdrijf niet hier de een ziet hem de andere niet.... zo licht dat die is ! krijg hem niet eens op foto met welk licht en welke beweging dan ook... dat kan toch niet?

14. madeliefjuh

madeliefjuh Bekend lid

Sep 16, 2007
    637
    0
    0
    + banjabes ik kraam soms ook de raarste dingen uit laaste dagen wat minder eerst stotterde ik hi is dat een symp. ? oke.. + en deze is wel erg persoonlijk en heel erg smerig.... en erg (eigen voor gek laten staan).. maar ik moest vanmiddag naar de wc en toen moest ik zeg maar van achter naar de wc snap je? en ik moest kokhalsen.. van de lucht...!(ooh schaam me dood dit te zeggen maar heb dat echt nooit eerder gehad ja oke he.. dat reukt natuurlijk bij niemand niet naar roosjes maar kokhalsen gaat me wel erg ver.. nooit gehad en was ook niet anders dan anders ooooooh wat erg dit te zeggen... maar dat is toch raar kokhalsen van je eigen lucht!) O MIJN GOD ! ...*SCHAAM* werd ook kots misselijk in de auto ook nooit gehad........ xxx lache me niet uit hahahaa!

15. ilonaa

ilonaa Bekend lid

Jul 9, 2008
    784
    1
    0
    hellevoetsluis
    Heel fijn ik had een heel verhaal, ik deed iets met de pc en.....weg :confused:
    Dus ik ga opnieuw :)

Hoeveel testen heb jij al versleten :(
    Ik ben wel heel benieuwd voor je,hoor. Je hoeft natuurlijk niet altijd wat te merken. Soms merken zwangere het pas als ze al een paar maanden zijn.
    Waarom zijn we nou indeze niet allemaal hetzelfde :( zodat het duidelijk is.
    Misschien kan je langs je dokter voor een test of wil je dat uitstellen?
    Ik hoop het zo voor je meid!

Ondertussen heb ik gisteren weer een test gedaan(4uur na ochtendurine)
    Tja, negatief.
    Mijn borsten zijn niet veel veranderd,wel zie ik lichtjes 2aderen lopen naar mijn tepels. vooral links.
    Ik heb mijn baarmoedermond gecheckt,gisteren hoog een hard,wit korrelig slijm met een doorzichtig sliertje(smakelijk,he?) En vanmorgen laag en wat zachter :evil: ? maar ja wat zegt dat?
    Verder heb ik continu een soort honger gevoel. Ik kan normaal met moeite pas rond 10uur ontbijten en nu knort mijn maag al zodra ik uit bed ben. Vreetbuien om de :evil: te voeren?

We blijven duimen!

@madeliefje
    Misschien over 2 dagen weer testen? al ben je al wel behoorlijk overtijd.
    Anders even je huisarts bellen?
    In mijn vorige cyclus had ik ook een heel licht kruisje(cb) helaas na een paar uur op de terugweg met een nieuwe test werd ik ongesteld.
    Het zegt dus soms helemaal niks, maar ik hoop wel voor je dat het anders uitpakt!

groetjes
    ilona

16. madeliefjuh

madeliefjuh Bekend lid

Sep 16, 2007
    637
    0
    0
    eey ja ik ga denk ik zondag ochtend testen ..! en anders wacht ik tot dat ik weer ongi moet worden kijken of ik een cycles heb overgeslagen.. of dokter en eisen om een inwendge echo!

17. bolliewollie

bolliewollie Actief lid

May 21, 2008
    351
    0
    16
    Werk in de gehandicaptenzorg met clienten met een
    Steenwijk (ov)
    Hey meiden

Ik merk dat ik door het lezen al helemaal met jullie mee ga leven.
    Ik heb zelf namelijk de zelfde symptomen. 's morgens nog niet echt iets aan de hand als ik uit bed kom, maar na het eten ben ik steeds misselijk en alles is super gevoelig.
    Mijn tepels zijn ook keihard terwjl ik normaal hele zachte en vaak ingetrokken tepels heb.
    Ik moet nog afwachten tot morgen om te testen. Alleen weet ik niet wat mijn cyclus is, aangezien ik nog maar een paar geleden ben gestopt met de pil.
    Maar ik blijf met jullie meelezen want ben nu zo nieuwsgierig hihi....

Liefs Bollie

18. banjabes

banjabes Fanatiek lid

Jun 29, 2008
    2,134
    0
    0
    Hee meiden,

Nou ben nu toch echt ongesteld geworden en hoe.....
    Bleh, echt heel erg veel bloed. Jammer de bammer.
    Denk dat dat rare gebrabbel gewoon de vermoeidheid van het eind van het jaar is geweest. Tja, ik had al zo weinig last overal van, als ik jullie verhalen dan lees! Aan de ene kant vind ik het heel jammer, maar aan de andere kant...we gaan een reis van 4 weken maken naar een tropisch land en we gaan echt een maand lang trekken. Zag mezelf al kotsend over een gore plee hangen in zo'n hostel. En al die enge tropische ziektes. Je zal maar net zo'n ziekte oplopen als je zwanger bent.
    We willen het na de vakantie weer proberen.

Lieve Ilona, weet je al weer meer? Hoop het zo voor je!

Madeliefje, spannend hoor! Zondag weer een test. We horen het snel van je!

Bolliewollie, gezellig dat je ook meekletst. Als het goed is, test je vandaag. Ik ben benieuwd!

Groetjes
    Banjabes

19. ilonaa

ilonaa Bekend lid

Jul 9, 2008
    784
    1
    0
    hellevoetsluis
    Hey,

ach meisje, wat balen!
    Ik was iedere keer aan het kijken of je "langs geweest" was.
    maar wat je zegt, die vieze wc's en enge ziektes daar, ;)
    Ik vind het rot voor je,maar we gaan gewoon verder voor je hopen de volgende keer.
    wanneer vertrek je?

Tot nu toe weet ik nog niets :(
    Sinds afgelopen woensdag(negatief) wilde ik niet wéér testen. De ha-assistent raadde mij aan om over 2weken weer een test te doen. Komt er niets uit en ook geen menstruautie dan misschien een bloedtest of een echo bij de vk.
    Maar misschien veranderd mijn gedachte als ik me straks aan gekleed heb.
    Ik heb namelijk sinds vandaag nog steeds geen :evil: en ook niet het gevoel ervan.
    Wel heb ik nu continu kleine felle steekjes diep inderin mijn buik.
    Een licht gevoel in mijn hoofd, gloeien en ik ben trillerig. Voel me alsof ik ziekig ben.

Het blijft hier dus nog steeds spannend!

P.s: hoelang was je ookal weer overtijd? sorry beetje vergeten doordat mijn hoofd vol zit :oops:

liefs

20. bolliewollie

bolliewollie Actief lid

May 21, 2008
    351
    0
    16
    Werk in de gehandicaptenzorg met clienten met een
    Steenwijk (ov)
    Hey hallo

Aaaah balen zeg. alleen is het misschien wel lekkerder voor je vakantie. Je kan nu ook gewoon ongestoord vanalles eten zonder je echt zorgen te maken.
    Maar elke keer dat je ongesteld wordt is eerst een teleurstelling, moet je weer een maand wachten.

Ik heb vanmorgen getest maar was negatief. Ik ben nog niet ongesteld. Dus zondag een nieuwe poging.

En over de symptomen van anderen.... Bij iedereen is dat verschillend. Dus hou je daar niet teveel aan vast!

Spannende tijd ook voor jou Ilonaaa. We blijven voor je duimen.

Liefs Bollie

Share This Page