Hallo meiden, Weet niet of ik dit nu wel in de goede club plaats maar wist niet waar ik het moest zetten. Mijn dochter is net aan het spelen met een stoffen boekje van Playgro met aan de voorzijde zo'n venster met vocht erin, waar dan vissen en glinsters in bewegen als je er met je vingers overheen goed! Ineens zit ze helemaal onder een soort olie-achtige substantie, blijkt dat dat venster kapot is gegaan?!? Vind dit echt zo slecht! Onze dochter is 7 maanden en heeft geen tandjes, geen idee hoe dit heeft kunnen gebeuren! Iemand enig idee wat deze substantie is en vooral of het erg is dat onze dochter dit heeft binnen gekregen?! Ik ga ervanuit dat het geen kwaad kan omdat het echt baby speelgoed is maar vind dit echt zo raar! Wat zouden jullie hiermee doen? Klacht indienen bij Playgro of ga ik dan wat te ver?
Zeker een klacht indienen! Al haal je er wellicht niks aan, stel dat er een productiefout ofzo is, moeten ze dat toch weten. Dan kunnen ze misschien voorkomen dat meer kindjes dit probleem hebben. En als je dan toch contact hebt met ze, vraag dan meteen even naar die vloeistof! Het zal zeer waarschijnlijk geen probleem zijn (vanwege de hoge controles op kinderspeelgoed), maar beter zeker weten!
Kon geen info vinden over playgro nederland, heb nu een mail gestuurd naar de prenatal en gevraagd of zij mij een mailadres kunnen geven waar ik de klacht kan melden. Boekje is bij Prenatal gekocht en is nog steeds te koop, zag hem op de site staan.
zeker klacht indienen, dit mag niet gebeuren. Als zo'n boekje 10 jaar oud is... maar niet als jullie hem nieuw hebben gekocht/gekregen voor jullie dochtertje. En playgro kan je vinden in Boxtel. Heesterakker 2-A 5281 LV Boxtel 0411 610282 (dit adres gevonden via google, dus geen geheim adres of zo) ook kan je op de site www.playgro.com contact opnemen (ook met de Nederlandse vestiging) Maar ik zou even bellen en dan klacht indienen.
Ja ik zou er zeker een melding van maken, ik heb een houten rammelaar die ineens dwarsdoormidden ging, alleen weet ik echt niet waar die vandaag kwam. (als kraamkado gekregen maar weet niet meer van wie) Levensgevaarlijk ding. Ik zou hier ook graag melding van maken.
heb een mail gestuurd naar Prenatal, zij hebben contact met me opgenomen. Ze hebben gevraagd of ik het boekje wil opsturen en sturen een cadeautje op voor ons meisje. Weet niet precies wat ze eraan gaan doen, maar ik heb het in ieder geval wel gemeld.