We hebben aan de binnenkant van het kaartje een korte tekst maar willen boven de naam nog een mooie zin. We hadden, een keer in de zoveel tijd komen dromen uit, maar dat deuntje van Marco Borsato gaat maar niet uit mijn hoofd als ik dit lees Hebben jullie misschien nog ideeën? Alvast bedankt!!
Wij hebben bij ons derde hummeltje; In elk kind begint de wereld opnieuw En Als liefde leven wordt krijgt geluk een naam Bij de tweede Al ons later is met jou Bij de eerste Geboren om lief te hebben
Wij hebben op de voorkant "Soms komen dromen uit" En aan de binnenkant "Stapelverliefd.." En daaronder de naam.
Simpel, maar prachtig. - Al ons later is met jou, vind ik ook heel mooi. Of, tegenwoordig ook redelijk veel gebruikt, maar toch erg mooi: Niemand zo mooi als jij, niemand zo trots als wij. Ik ben helemaal van dit soort tekstjes, vind de overdreven vrolijk/kinderlijke rijmpjes altijd vreselijk. Dus ik blijf even meelezen!!
Wij hadden bij dochter: Onze liefde heeft handjes en voetjes gekregen En nu zijn we er nog niet over uit.
Bij mijn dochter hadden wij Isnt she lovely... (en dan gaat t liedje van Stevie Wonder ook niet meer uit je hoofd 😉
wij hadden: Hoera het is me gelukt, ik ben op mijn verjaardag geboren! vonden het een leuke, frisse zin
Wat een mooie zinnen! Bedankt! We zouden er inderdaad Soms komen dromen uit van kunnen maken. Vind hem wel heel mooi! Wat vinden jullie van deze: Met zijn drieën is het nóg leuker.
Bij de eerste hadden we. om een lang verhaal kort te maken... ik ben er! paste helemaal bij de zware zwangerschap die ik had. nu komt erop. lief, liever, onze liefste
Wij hadden bij de jongste een klein gedichtje waarin overleden oma werd genoemd.. en boven de naam: Stapelverliefd op onze dochter en zusje !
Wij hadden iets 'plechtigers' (maar dat past wel bij ons) Geen mens geschapen zoals jij Geen ouders verwonderd zoals wij
Bij onze 1e hadden we alleen een stukje tekst "twee handjes grijpen de wereld, al is die wereld nu nog klein. Dat wat die handjes zullen grijpen steeds het goed mogen zijn". Bij deze 2 zijn we nog bezig 😊
Wij hadden: Jij hebt 2 kleine handjes, geef ons er beide één. Samen zullen we je leiden tot je zegt: Ik kan het alleen!
Wij hadden deze teksten: Twee harten één liefde, uit liefde één hart. En boven de naam: Een begin van nieuw leven zo mooi en klein Het is niet te beschrijven hoe blij wij met jou zijn
Wat zijn er weer mooie bijgekomen zeg! Krijg toch wel even een brok in mijn keel bij het lezen Bedankt meiden! Moeten nu toch wel gaan kiezen, het zal niet zo lang meer duren.
Als liefde leven wordt, krijgt geluk een naam Deze hadden wij voor onze dochter. Maar hij is niet origineel dus de volgende keer (als die komt) ga ik voor een eigen tekstje denk ik