hallo dames. ik heb even een vraagje. Hoe krijg ik zonnebrand creme uit witte kleding? mijn man is zo slim geweest om mijn dochter in te smeren met zonnebrand terwijl ze een super mooi jurkje aan had. Ik zag t toen hij uit de wasmachine kwam om op te hangen. T jurkje is net nieuw en Nikita voelt zich er zo mooi in dat ik t jammer vindt dat t zo gelig is uitgeslagen dor de creme. dus heeft iemand een tip om t jurkje weer mooi wit te krijgen? is overigens alleen t topje want de rok is blauw met witte vlindertjes alvast bedankt en hopelijk kan ik t jurkje nog redden
ossegal kan ik inderdaad proberen maar dan moet ik flink boenen haha. ik zal ook even kijken of ik soda in huis he. anders probeer ik dat eerst eventjes, maar verbleekt dan t blauwe rokje niet?
Oh .. dat zit eraan vast ? Srry had nie goed gelezen.. ik vermoed dat dat ook wel met gekleurde kleding kan, maar ik weet dat niet zeker, dus zou dat nog even nachecken, anders kan je straks je man EN mij de schuld geven (hoop niet dat je het nu meteen al aan het proberen bent) Ossegal kan je gewoon zachtjes inwrijven met wat water, even laten intrekken en dan goed uitspoelen... hoef je niet voor te boenen
Met witte was wil insmeren met chloor nog wel eens helpen, voor overige was heb ik alles al zo'n beetje geprobeerd, maar die vlekken blijven er in helaas.
vloeibare ossegal even in een emmer weken. en als het niet wil kun je nog proberen het in de felle zon te hangen. ik zou dan wel de rok zelf beschermen anders worden de blauwe vlindertjes misschien wat vaal.
Ik ben benieuwd, ik heb alle tips die hier staan vorig jaar geprobeerd (toen was er ook zo'n topic ) en helaas, niks hielp...
ik denk ook dat er niks zal helpen eerlijk gezegd foxter ik geef in de felle zon hangen nog de meeste kans eigenlijk.
soda verbleekt de andere kleuren niet hoor, dat doet alleen chloor. Ik zou het even laten weken in ossengal en dan in de fele zon en dan iets over de rok wat blub zegt.
ik ga t met soda gewoon proberen. heb verder nog niks eraan gedaan omdat ik t jurkje net gewassen had. ik heb m ook al in de felle zon gehangen en daar is t niet minder van geworden helaas. t topje heeft trouwens blauwe stipjes in t witte dus je ziet t nog goed ook dat t helemaal verkleurd is:x als niks werkt dan koop ik gewoon een nieuwe mocht hij nog bij de v&d hangen Nikita gaat altijd t liedje van kabouter smal zingen als ze t jurkje aan heeft dus kan t niet over mijn hart verkrijgen om m niet meer aan te trekken