Mischien heel duffe vraag maar twijfel echt Naaste familie is overleden en vanavond condoleren . Nu sta ik dus zelf ook in het rijtje. Ik ben helaas heel veel aangekomen en dacht er vanmiddag ineens aan van shit wat moet ik aan. Dikkere nette kleding vind ik wat te warm nu voor daar binnen staan. Nu heb ik wel truitjes net met korte mouwen maar staat zonder jasje niet. Nu heb ik een vrij net spijkerjasje zonder gaten uiteraard . Zou dat kunnen voor deze gelegenheid ? Vriend zegt weet ik veel. Dus heb wat dames advies nodig
Ik ben altijd van mening dat je moet aantrekken waar je je prettig bij voelt. Als dat een trui is een trui en als dat een spijkerjasje is dan dat. Sterkte vanavond en gecondoleerd.
Ik zou geen spijkerjasje aandoen,maar dat ligt meer aan mij.Tijdens zulke gelegenheden ben ik vaak 1 van de sobersten gekleed terwijl de rest best normaal gekleed is.
Ik zou me kleden waar ik mij fijn bij voel, als dat een spijkerjasje is, dan dat gewoon dragen hoor. Sterkte en gecondoleerd
Wat is het alternatief? Niet gaan? Dan liever een spijkerjasje. Maar het zou niet mijn voorkeur hebben om een spijkerjasje aan te trekken bij zoiets.
Aandoen wat jij aan wilt doen, waar jij je prettig in voelt. Ik had bij mijn opa ( met het afscheidnemen/kijken) mijn joggingsbroek aan ( wel zwart aansluitend hahaha). Het boeide mij vrij weinig wat een ander daar van vond. Ik had werkelijk geen fut om me op te dirken. Bij de uitvaart was ik wel netjes gekleed.
Dat ligt ook aan je familie, wat dragen zij? En wat draag je er onder? Een jurkje/rok? Ik zou het zelf niet doen, maar zou ook totaal niet passen in onze familie.
Het ligt er wat mij betreft helemaal aan waar je het mee combineert. Als het een net spijkerjasje is en je combineert het met nette kleding dan vind ik het wel kunnen
Dat kan prima. De tijd van lange zwarte jurken is wat mij betreft voorbij. Tenzij de overledenen daar expliciet om gevraagd heeft natuurlijk.
Ik had bij mijn oma ook een spijkerjasje aan. Kon verder geen andere jasjes toen meer aan was 35 weken zwanger toen. Wat andere al aangeven gewoon aan doen waar jij je het lekkerst in voelt!
ligt er idd aan wat voor familie. hier zou het geen probleem zijn en mits goed gecombineerd en het is een echt net spijkerjasje dan lijkt het mij prima
Ik zou niet uit de toon willen vallen bij de rest. Dat zou ik belangrijker vinden als dat ik me er persé lekker in zou voelen.
Ik zou het zelf absoluut niet doen, vind dat niet gepast geloof ik. Maar als jij vindt dat het kan, gewoon doen.
Idd. Ik had bij naaste familie wel wat anders aan m'n hoofd dan te bedenken wat een ander van mij kon denken.