Camping de Paal

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Picaris, 16 mei 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Picaris

Picaris Actief lid

12 jun 2011
    302
    120
    43
    Ringkøbing, Denmark
    Dag dames,

Hebben jullie toevallig wat ervaring met bovenstaande camping?
    Is dit te doen zonder auto? En hebben jullie enig idee van de activiteiten?
    Mijn kinderen spreken geen Nederlands maar begrijpen het wel en spreken Engels (of Deens, maar daar komen we helemaal niet ver mee :) ) , is er een mogelijkheid dat ze wel meekomen met de activiteiten?
    Ze zijn 4 en 6 jaar.

Dankjewel alvast!

2. Youtan

Youtan VIP lid

9 jun 2015
    6.498
    4.336
    113
    Vrouw
    Wij gaan hier ook 1,5 week heen van de zomer. Ik hoor er alleen maar goede verhalen over. Valt bij mij in de catagotie:”hysterische kindercampings” :)
    Zonder auto weet ik niet. Ik heb geen idee hoever of dichtbij het bij een dorp/supermarkt ligt. Maar op de meeste campings kun je fietsen huren.

3. aappie20

aappie20 Fanatiek lid

19 feb 2012
    3.224
    525
    113
    Ik vind de paal geweldig! Geen andere woorden voor. Volgens mij als het animatieteam weet dat de kinderen niet goed nl spreken dat ze daar wel op in spelen. Alleen tijdens de musicals enz wordt dat wat lastig. Zonder auto is het best te doen. Ga je links de camping af zit er een grote jumbo ga je rechts af dan zit er een plus.
    Ik dacht dat je daar fietsen kon huren maar dat weet ik niet heel zeker.

4. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.068
    3.862
    113
    Een vriendinnetje van mijn dochter gaat regelmatig naar de Paal, familie heeft geloof ik een vaste standplaats daar, ze zijn er erg over te spreken.

Mijn kinderen hebben op een Franse camping met amper Nederlanders ook regelmatig mee gedaan met de activiteiten. Ze spraken Frans en een beetje Engels, maar het meeste begrepen ze wel hoor. Alleen spellen met speurtochten of een hele uitleg deden we maar niet. Ik bleef er gewoon voor de activiteit begon vaak 5 minuten bij, vertaalde het even voor mijn kinderen en dan vertrok ik.

5. Elletje

Elletje Fanatiek lid

Ik heb jaren animatiewerk gedaan en een goed animatie team speelt daar op in. En aangezien het echt een kindercamping is moet dat goed komen lijkt mij. Het meeleeftheater is altijd leuk of de kinderen nou Nederland spreken of niet. Alleen de musical wordt wat lastig.

6. Picaris

Picaris Actief lid

12 jun 2011
    302
    120
    43
    Ringkøbing, Denmark
    Dankjulliewel, het gaat vast wel goedkomen! En ravotten kun je in alle talen, dus dat moet helemaal goedkomen!

Deel Deze Pagina