Het voelde ook niet als een aanval hoor Ik heb een paramedisch beroep met betrekking tot de huid, vandaar dat ik dat dus weet. Ik vind het eigenlijk jammer dat dat niet algemeen bekend is.... omdat het dus weldegelijk belangrijk is. Fijn dat je in ieder geval iets aan mijn uitleg gehad hebt
Oh nou dat is wel raar inderdaad... Dan toch maar niet nog wat flessen inslaan bij de Action... maar gewoon maar bij de DA of Kruidvat.... @roses: bedankt voor je uitleg!
ik heb suncare van de action, factor 40 en heb even gekeken er staat een rondje met UVA op de verpakking. fles was nog geen 4 euro. het is trouwens ook z'n zonnebrandspray ik gooi elk jaar de zonnebrand die ik over heb weg en koop de jaar derop weer nieuwe. dacht ooit ergens gelezen te hebben dat de werking er na een jaar wel van af is. op de meeste flessen staat ok dat hij na opening 12 maanden houdbaar is. tenminste dat denk ik dat het open potje betekend op de achterkant met de aanduiding 12 erin.
Ik heb gewoon zwitsal zonnebrand factor 50 van de kruidvat. Geen idee of er ook een uva logo opstaat. Ik denk dat als je regelmatig smeert, het echt niet verkeert kan zijn. Dan zou het betekenen dat we jaren voor niks hebben gesmeerd, of verkeerd hebben gesmeerd?
Uh nou ja dingen verbeteren omdat mensen meer kennis krijgen van bepaalde zaken. Dus ja, voorheen smeerden we minder goed.. Ik koop het iig niet meer, maak wel op wat ik nog heb staan.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik zoiets niet bij de action/zeeman de Wieb oid zou kopen... moet gewoon iets mee mee zijn als het de helft goedkoper is. Ik heb eens een deo roller gekocht bij de action van rexona. Gewoon dezelfde als die ik altijd bij een "gewone" winkel kocht... nou... nooit meer! Meuren joh! Bah! Ik smeer veel zonnebrandcreme omdat ik zonneallergie heb (nu in zwschap tot heden nog niet ) En de restjes, na een slechte zomer, smeer ik op als bodylotion. Zonde om weg te gooien
Ja tuurlijk verbeteren producten....maar om daardoor nu geen oude zonnebrand meer te kopen...daar begin ik niet aan.
Tja ik maak ook gewoon op wat ik nog heb, maar die bleekscheet van mij heeft echt wel superzonnebrand nodig. Ik verbrand zelf altijd, maakt niet uit of ik factor 50 smeer, zelfs driedubbel en de blaren staan erop.. Dus ik ben wel extra voorzichtig met mijn mukkie.
ik gebruik voor mijn meiden ook goeie zonnebrandcreme Dat was ik voor mijzelf al gaan gebruiken na het zien van een docu over een vrouwtje net zo oud als ik, die huidkanker had en waar iedere 3 maanden nieuwe plekjes werden ontdekt.. Het was een vrouwtje wat vroeger nooit ingesmeerd werd of maar half half, dus ze was vroeger heel vaak verbrand... dat was echt heftig om te zien Vanaf die tijd koop ik goeie zonnebrandcreme en met factor minstens 30 en voor de kinderen factor 50
Ik heb goedkope en super goede: Tube SPF 50 babies Bekijk bijlage 81316 Erg blij mee. Bij Trekpleister te koop. ( hier info over het product :Over NO-AD)
ik heb overig ook zwitsal van de action maar daar stond wel het merk op, er zaten stikkers of van het kankerfonds
Hier ook Switzal van de Action, maar er staat gewoon zo'n logootje op hoor Ik kan bij de Action 2 flessen halen en bij de DA maar één voor dezelfde prijs.. Nou, ik wist het wel scheelt weer.. maar je hoeft het idd niet na een jaar weg te gooien hoor.. werkt nog prima..