Zonnebrand voor baby

Discussie in 'Verzorging' gestart door elisabethbas, 22 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. samantha1985

samantha1985 Niet meer actief

ambre solaire kids 50+

Werkt perfect...
    Gebruik voor me zelf ook alleen de 20
    kost wel wat maar je heb ook wat.. hoor veel dat zwitsal toch verbrand of een beetje rode huid... Ik heb met deze nergens last van..

2. thelovebug

thelovebug Actief lid

22 aug 2011
    160
    0
    0
    ik heb NO-AD f50 voor babies, in de roze verpakking. geen idee of het wat is. :)

3. fafje

fafje Niet meer actief

koop in elk geval NIET deze: No-ad factor 50 ( roze tube)...prikt enorm in de ogen!

ik gebruikte zwitsal van de zomer en huismerk kruidvat

4. fafje

fafje Niet meer actief

oh hihi tegelijk gepost!

smee rhet aub dan niet op de handjes en in het gezichtje...echt huilennn huilen huilen

5. Kimmeding

Kimmeding VIP lid

13 mrt 2008
    6.167
    1
    38
    begeleidster verstandelijk gehandicapten
    lelystad
    Ik had van een bepaald merk ik weet alleen niet welke voor ons allemaal zonnenbrand die je in de ochtend op smeerde en dan de hele dag niet meer hoefde te gebruiken.
    Je kan er alles mee doen zonder weer te hoeven smeren.

Ik had voor in haar gezichtje wel van zwitsal want dat smeerde prettiger in haar snoet

6. thelovebug

thelovebug Actief lid

22 aug 2011
    160
    0
    0
    och jee :$ dan gebruik ik het liever helemaal niet voor mijn zoontje, bedankt voor de waarschuwing!

7. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.850
    3.365
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    P20 is dat volgens mij.... daar zit ik nu over te twijfelen, voor als we naar Kreta gaan. Erg prijzig, maar 1 x smeren (wat goed werkt heb ik begrepen) is toch wel erg handig...

8. heppiedepeppie

heppiedepeppie Fanatiek lid

6 apr 2011
    3.296
    1
    0
    leerkracht
    Eindhoven
    Ik heb de zonnebrand van lief! gehaald bij de Etos (factor 50). Daar werd deze geadviseerd aan mij, omdat mijn zoontje een hele gevoelige huid heeft en nog al snel op dingen reageert.
    Deze creme schijnt vrij van de meeste 'rommel' te zijn, ben benieuwd want we hebben hem nog niet gebruikt!

9. Loezzz

Loezzz Fanatiek lid

5 feb 2009
    2.226
    0
    0
    overijssel
    hier ook de ambre solaire kids 50+. Vind hem ook makkelijk uitsmeerbaar en neemt goed op in het huidje, dus niet de hele dag zo'n plakkerig gezicht:D

10. Toke

Toke Fanatiek lid

9 sep 2009
    1.000
    2
    36
    Mij is ultrasun spf 30 geadviseerd. Ik heb hem nu een paar keer gebruikt. Het zal vast prima werken, geen uitslag of verbranden gezien. Wel een beetje stug spul met insmeren.

11. sweetbel

sweetbel VIP lid

27 jan 2010
    5.519
    0
    0
    Ik heb net Nivea baby factor 50 gehaald voor ons popje. Ze heeft een hele lichte huid en hele lichtblonde haartjes, dus ik smeer haar in met 50, doe haar een zonnepakje aan en zet haar onder de parasol:D. Ik verbrand zelf ook altijd heel snel, dus ben met haar supervoorzichtig.

12. Meijke

Meijke Niet meer actief

Hier Ambre Soleil Spray 50+. Fijn spul en niet heel vet. Verder altijd een petje met flap aan de voorkant en zo'n uitloop in haar nekje.

Deel Deze Pagina