Ik vroeg me af waar jullie heen gaan met vakantie. Vorig jaar zijn we naar Italië geweest. Dit jaar wordt wat moeilijker omdat ik zwanger ben en uitgerekend 30 augustus. Toch zou ik ook nog wel even weg willen maar dan in eigen land, op een camping in een huisje of Chalet. Moet wel een leuke peuter vriendelijke camping zin natuurlijk. Iemand tips?
www.beerzebulten.nl hier ga ik in mei en juli naar toe op vakantie en in september naar curacao heeeeerlijk
Wij zijn vorig jaar ook naar Italie geweest, maar dit jaar eens de andere kant op: naar Denemarken. We hebben een huisje gehuurd bij de kust, vlakbij Kopenhagen. Ik ben erg benieuwd hoe dat bevalt. Lijkt me qua temperatuur wel wat lekkerder voor mijn zoontje namelijk.
wij zijn net terug uit oostenrijk.in jullie/augustus gaan we naar lanzarote. en oktober weer naar oostenrijk. een vakantie in eigenland is centerparks erg leuk. over een week of 6 gaan we weer een weekendje
Vakantie..heerlijk..en kan niet wachten tot het zover is.. Deze keer weer Frankrijk en dan dezelfde camping waar we vorig jaar ook zijn geweest..is ons zo bevallen ..echt een aanrader !!! Les Alicourts - camping Loire, camping luxe, location chalet, camping pêche, camping piscine, camping châteaux maar deze keer alleen met ons gezin en niet met :x schoonfamilie (verhaal apart...maar NOOIT MEER !!!)
in juni naar kustplaats in nederland een weekje en in september 14 dagen naar spanje met de kleine... heb er zin in duurt alleen nog ffiess...
Zat ook te denken aan een vliegreis eind van het jaar als ik hersteld ben van de bevalling. Maar is dat wel goed te doen met zo'n kleintje? Of mag je dan nog niet naar het buitenland i.v.m injecties enzo.
Ik heb vliegangst . Waarschijnlijk gaan we naar Normandië, zou liever terug naar het Zuiden gaan, maar wachten een jaartje, Ella is nog wat jong vind ik.
Wij zijn vorig jaar naar Toscane gevlogen. Toen was mijn zoontje 6 maanden. Dat ging heel goed. Nu zou het lastiger zijn denk ik. Wat betreft injecties: dat lijkt me geen probleem, maar ik zou wel naar een Westers land gaan voor de zekerheid. Bijvoorbeeld de Canarische eilanden ofzo.
wij gaan over 2 maand naar Bastogne met mijn ouders broers zus en aanhang lekker een lang weekendje weg
Hier ook vliegangst. Wel jammer, Rhodos lijkt me erg leuk namelijk. Toch maar een cursus nemen misschien. Wij gaan hierheen: Verhuur campings La Cote De Nacre, verhuur van je vakantie op een camping, Yelloh Village, SAINT-AUBIN-SUR-MER