minder slaap nodig??

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door esther1984, 27 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. esther1984

esther1984 Bekend lid

22 jan 2009
    694
    1
    16
    Vrouw
    Moeder
    Roosendaal
    we zitten een beetje in de knoei, ons zoontje sliep altijd vrij veel overdag, ik had precies een schema, 6.30 fles, 8.00 slapen, 10.30 wakker en fles, 12.00 slapen, 14.30 wakker en fles, 16.00 slapen 18.30 wakker en fles.
    maar nu sinds een paar dagen begint hij te krijsen als ik hem op zijn bed leg, als ik hem dan weer mee naar beneden neem is ie weer op en top vrolijk.
    het gekke is hij vertoont wel wat gedrag 1,5 uur na zijn fles dat ik denk dat hij moe is, maar als ik hem dan op zijn bed leg en naar beneden ga begint hij als een gek te krijsen en houd niet op voor ik hem eruit haal, zou hij minder slaap hebben?? en hoe kan ik hier het beste mee om gaan, toch nog even wakker houden?? em wat later weer proberen??

2. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Denk dat het ook wel de leeftijd is. Mijn dochterje. Ze is nu ook niet lekker heeft koorts. Is al een aantal dagen van slag denk dat het een combie is van de warmte en wat dan ook. Sprongetje. Is hij verder nog wel zich zelf?

Hier op moment huil en huilen soms om niks. Vandaag wel had/ heeft koorts gisteren en eer gisteren niet. Dus hier het schematje ook helemaal weg. Drinkt minder ook. geef nu wat meer tussen door. Zeker met deze warmte. dan maar zes keer 125/50cc dan 4 a 5 keer 200 cc.

3. adi

adi Niet meer actief

Het kunnen verschillende dingen zijn:

- je babytje is veranderd en daarmee ook zijn ritme. Dat jij een ritme hebt betekent ook niet dat de kleine zich daar aan blijft houden ;)... Je zult zien dat ze regelmatig ineens de ritme omgooien en mag jij het weer opnieuw gaan bedenken ;)
    - de warmte.. Het is de laatste dagen natuurlijk behoorlijk warm. Hoe warm is zijn kamertje? Wat heeft ie aan in bed? Ik zou bijv vandaag alleen een rompetje aanhouden en misschien een lakentje overheen, of helemaal niks. De kamer donker maken, zo koel mogelijk enz.

Succes!

4. esther1984

esther1984 Bekend lid

22 jan 2009
    694
    1
    16
    Vrouw
    Moeder
    Roosendaal
    ik heb hem eens wat langer beneden gehouden, en dat gaat stukken beter, hij is op het moment erg ondernemend en nieuwschierig, hij vind alles interresant, en denk dat het probleem is hij wil niks missen, ook denk ik het warme weer, zijn kamertje is ontzettend warm 28 graden, ik houd de gordijnen de hele dag dicht, en hij ligt alleen in een zomer slaapzak. zijn romper doe ik ook uit.

normaal begon hij altijd te dreinen als hij moe wordt maar nu is het dreinen van verveling, ik heb het nu een paar keer aan gekeken en zodra hij in zijn oogjes begon te wrijven op bed gelegd e dan sliep hij wel gelijk.

Deel Deze Pagina