zonnebrand

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Justins mama, 24 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Justins mama

Justins mama Bekend lid

9 feb 2011
    510
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dames, ik ben van de week naar de drogist hier in het dorp geweest en heb daar gevraagd wat ik het beste voor zonnebrand kon gebruiken voor mijn zoontje.
    Zij heeft me Lancaster factor 50 gegeven en ook aftersun. Maar dit is dus niet speciaal voor baby's.

Nu vraag ik me eigenlijk af of dit kwaad kan. Ik smeer Justin er iedere keer mee in. en dan krijgt hij van die rare rolletjes op zijn huid, kan het niet goed uitleggen. Lijkt wel oude huis ofzo, als ik mezelf scrub heb ik dat ook weleens...
    Hopelijk is het een beetje duidelijk wat ik bedoel.

Maar mijn vraag is dus kan het kwaad dat het gewone lancaster is en geen baby oid.

2. misa

misa Niet meer actief

Durf ik niet te zeggen. Maar die rolletjes wat je beschrijft, volgens mij is dat combinatie van huid en creme. Persoonlijk zou ik speciaal voor kids gebruiken. Maar of dat ook echt nodig is.. Weet ik niet. Ik weet wel dat het laatst bij de etos in de aanbieding was. Misschien nu nog wel: op sommige 2 voor 1..!

3. sjmmie

sjmmie Actief lid

27 okt 2009
    487
    0
    0
    NULL
    NULL
    je hebt ws een te oude gekocht! factor is echt maar één jaar houdbaar! heb het laatst nog na gevraagd. sowieso is creme maximaal één jaar houdbaar, maar de factor neemt af na geopend te zijn, ik zou er mee terug gaan, ik zelf heb ook de factor 50 van lancaster (en dan voor het gezicht) en die gebruik ik ook voor mijn kinderen, omdat dat voor de gevoelige huid is.

4. Sjaam

Sjaam Fanatiek lid

18 jun 2008
    1.112
    0
    36
    Zuid Holland
    Ik gebruik zelf altijd de zonnenbrand van Lancaster en herken die rulletjes wel.Is idd oude zonnenbrand dan en ik zou het niet gebruiken voor kinderen. Er zit meestal iets bijzonder in de creme dat je wel goed beschermd bent, maar wel optimaal bruin wordt. Op mijn tubes staat Tan Maximizer maar ook zonder dat spul erin zorgt het er wel voor dat je mooibruin wordt. Terwijl voor kinderen dat denk ik niet de hoofdreden is.
    Ik zou het terug brengen en speciale kopen voor kinderen.

5. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

9 jan 2007
    8.722
    628
    113
    Hey Justins mama,

ik zou persoonlijk niet smeren met iets dat niet speciaal voor een babyhuidje is. Maar mijn dochter heeft dan ook een zeer gevoelig huidje.
    Ik smeer nu Biodermal voor kinderen factor 50. En moet wel elke dag douchen om het eraf te spoelen en nog krijgt ze wat schrale plekjes ervan.
    (had eerst Hema maar daar kreeg ze meteen allemaal bultjes van).

De rolletjes herken ik niet.

6. Feilo09

Feilo09 Fanatiek lid

31 aug 2009
    1.565
    0
    0
    Logistiek planner
    Hoorn
    Ik heb baby zonnebrandcreme van het Kruidvat, factor 50. Het smeert heel makkelijk uit, blijft goed zitten en mijn dochter krijgt er geen bultjes of iets dergelijks van, terwijl ze wel een heel gevoelig huidje heeft.

7. Snowtje

Snowtje Fanatiek lid

6 dec 2009
    1.409
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij gebruiken factor 50 van Louis Widmer. Dat is zonder parfum en allerlei toevoegingen, dus heel neutraal en voor de gevoelige huid. is niet overal verkrijgbaar. Kan je voor zowel volwassenen als kinderen gebruiken (staat er ook op). Hier bij de DA te verkrijgen.

8. Noek86

Noek86 Actief lid

9 jun 2010
    389
    0
    16
    Brabant
    Ik gebruik hier ook zonnebrand van de kruidvat voor baby's.
    Blijft wel wat wittig na het smeren.
    En ik weet wat je bedoelt met die rolletjes;)
    Telkens als ik mijn dochter insmeer met iets dan lijkt het een beetje te vervellen (is volgens mij gewoon droog).
    Eerst had ze het op haar voorhoofd en nu meer op de haargrens.

9. foreverfriend

foreverfriend Fanatiek lid

22 feb 2007
    1.473
    0
    36
    dialyseverpleegkundige
    zonnebrand voor kids zit geen parfum in.....tot 1 jaar is dat toch zeker wel aan te raden, na een jaar ligt het aan jezelf of je met ander spul wilt smeren......

10. Justins mama

Justins mama Bekend lid

9 feb 2011
    510
    0
    0
    NULL
    NULL
    bedankt allemaal voor de reacties!! Ik ga morgen dus even andere halen!!
    Ga even een ander topic lezen wat de beste of fijnste is. Al is dit natuurlijk voor iedereen verschillend.

Deel Deze Pagina