senseo padhouder voor choco pads wel te koop, de pads niet?

Discussion in 'De lounge' started by ike, Jul 12, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. ike

ike Fanatiek lid

Jul 5, 2013
    1,573
    118
    63
    Gehandicaptenzorg
    Waalwijk
    Ik was opzoek naar een padhouder voor choco pads voor onze senseo. Via een vriendin vond ik de padhouder op de site van philips en die van bol.com Alleen de choco pads zelf lijken onvindbaar. Overal op het internet staat dat deze niet meer te krijgen zijn. Maar waarom zouden ze dan nog wel de padhouders verkopen als ze de pads niet meer verkopen. Dat lijkt mij krom. Dus ga ik er nu nog vanuit dat de senseo hot choco pads nog te krijgen zijn. Wie weet waar ik die kan vinden? OF zijn ze er echt niet meer.

2. Khaleesi

Khaleesi Niet meer actief

Klopt, tijdelijk niet leverbaar!

3. ike

ike Fanatiek lid

Jul 5, 2013
    1,573
    118
    63
    Gehandicaptenzorg
    Waalwijk
    O tijdelijk. Dus ze komen wel weer? Dan wacht ik toch nog maar even met de houder te kopen, anders heb ik daar straks geld aan uit gegeven zonder dat ik er iets mee kan. maar dan hoop ik dat die pads toch straks weer leverbaar zijn.

4. Amare

Amare Niet meer actief

Is deze al niet een tijd uit de handel?

5. Booey

Booey VIP lid

Dec 6, 2006
    5,663
    0
    36
    Radiator Springs
    Warme chocomelk... winterartikel?

6. San987

San987 Fanatiek lid

Oct 21, 2012
    1,516
    98
    48
    Inderdaad is het geen winterartikel??
    Je kunt ook DE of Chocomel even mailen met deze vraag

7. Heart

Heart Fanatiek lid

Jan 28, 2008
    1,572
    0
    0
    Limburg
    Yuk! Zouden ze die bijv in DL niet nog hebben? Meen me te herinneren dat ik ze bij de Real nog wel gewoon gezien heb. (En steeds dacht dat nooit iemand dat dronk omdat het zo vies is)

8. mamie82

mamie82 Bekend lid

Feb 12, 2013
    886
    1
    0
    NULL
    NULL
    erg he en die zijn zo lekker heb ze al tijden niet meer gezien ook niet in de winter had die van nestle gekocht maar die zijn niet lekker lijkt meer op water met choco smaakje bah

9. Booey

Booey VIP lid

Dec 6, 2006
    5,663
    0
    36
    Radiator Springs
    Het lekkerst is nog gewoon een beker gewone nutricia chocomelk even in de magnetron doen.... daar kan geen chocopad tegenop.

10. BB88

BB88 Fanatiek lid

Jan 17, 2013
    1,002
    3
    38
    Hihi met slagroom! mmmm. Haha hoe kunnen we nu alweer verlangen naar de winter! :p

11. ike

ike Fanatiek lid

Jul 5, 2013
    1,573
    118
    63
    Gehandicaptenzorg
    Waalwijk
    Ik verlang niet naar de winter hoor :-D mijn man verlangt gewoon naar een koppie chocomel, kan ook in de zomer :) door de handicap van mijn man kan hij niet zelf een beker in de magnetron zetten en er weer uithalen. We zijn er pas achter dat hij wel de senseo kan bedienen, als een ander vantevoren een beker klaar zet en er al een pad in doet, hoeft hij alleen maar op het knopje te drukken en de beker te pakken, wat wel gaat van onder de senseo vandaan. maar zelf lust hij geen koffie, dus chocomel is het alternatief :) en zo heeft hij er zelf ook wat aan dat hij de senseo kan bedienen en is dat niet alleen voor mij ;) al vind ik het natuurlijk heerlijk als hij voor mij een kopje koffie maakt.

12. Skyscrapper

Skyscrapper Fanatiek lid

May 11, 2013
    2,604
    3
    38
    jakkes, geef mij maar liever warme melk met cacao

die pads waren al "uitverkocht" toen het net geintroduceerd werd, das al zeker 5 jaar terug?

13. edelweiss

edelweiss VIP lid

Jan 24, 2013
    7,328
    474
    83

Jawel de pads van milka :D

Oké niet in de nl te krijgen

14. wazigsnuitje

wazigsnuitje Bekend lid

Dec 12, 2011
    855