Hoi allemaal, even een korte vraag: Ik heb een proefabonnement bij de sportschool en wil (bijna) alle lessen een keer proberen zodat ik kan kijken wat ik leuk vind. Nu wil ik vanavond een les spinning volgen, maar ik vraag me ineens af of je daar een speciale broek voor moet hebben of dat je ook in je trainingsbroek kan gaan? Wie weet het? Bedankt!!
Hier een gewone sportbroek (wel een korte: vond ik lekkerder) en gewoon tshirt. Speciale fietsbroek kan natuurlijk, maar voor een paar keer zou ik dat niet aanschaffen
Dank jullie voor jullie reacties. Ik heb een lange trainingsbroek en anders een spijkerbroek Maar het is maar dat ik het kan proberen en niet voor schut zit Ben erg benieuwd hoe het is!
Hhhmmm...ik zou toch echt niet zonder die mooie dikke zeemlap kunnen hoor. Arm kruis anders... Aldi oid heeft wel vaak van die broekjes. Hoeft de hele wereld niet te kosten. Mijn ex was wielrenner bij de Rabobank, ik heb er wat achterover gedrukt, haha. En nog een tip, als je het leuk vindt dan zou ik ook speciale rpm-schoenen aanschaffen. Die kun je in de trappers klikken. Veel fijner. Ik heb ze toen via marktplaats gehaald. Succes!
Ik zou zeker een fietsbroek aandoen met een zeemlap erin. En gewoon een sportshirtje Verder vond ik het geweldig...zo geweldig dat ik nu een goede spinningbike thuis heb staan.
Normale sportbroek met een hemdje. En na een paar lessen heb ik een gelzadel gekocht. En ook handdoek en fles water mee heb je wel nodig
Voor een eerste keer kun je gewoon een strakke legging of sportbroek aandoen... Als je het leuk vindt, dan zal een fietsbroek geen overbodige luxe zijn!
De eerste keer in je sportbroek en daarna zou ik zeker een fietsbroekje aandoen. Ik vond het heerlijk!