Hoi dames, Ik heb een zomerjas van Dirkje besteld in maat 86. Mijn dochtertje heeft komende zomer waarschijnlijk van sommige kleding nog maat 86 en van andere kleding al maat 92. Weet iemand of Dirkje jassen klein of groot uitvallen?
Ik vind Dirkje ook klein vallen. Eerder als een tussenmaat als de ene maat op het kleinste is en de andere op het grootste.
Eens met hierboven. Dirkje valt erg klein. Buiten dat als je meisje al bijna in 92 zit, bestel ik liever een 98. Er zit altijd kleding onder en dan is 92 soms net te krap.
Maat 92 zit echt nog te ruim bij haar bij de meeste kleding en ik vind het mooi als het goed aansluit. Dus groter dan 92 denk ik niet dat dat mooi is staat. Ik heb nu ook maar een 92 besteld en dan stuur ik er eentje terug na het passen. Bedankt voor jullie reacties!
Ik heb er vorige week eentje van Dirkje laten komen voor mijn dochtertje. Zij heeft nu 86 (sommige dingen nog 80 en sommigen al 92). Mijn meisje is een fijn poppetje. Hij is dus nog ietwat ruim. Maar het lekkere weer begint net, dus ik denk dat deze straks prima past.
Mijn dochtertje is precies gemiddeld qua gewicht en lengte, dus ben benieuwd welke maat ze gaat passen straks..