Ouders vinden ziekenhuis niet: baby overleden...

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door KimK, 10 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. KimK

KimK Niet meer actief

2. dochters

dochters Fanatiek lid

11 jul 2013
    4.894
    15
    38
    Vrouw
    Heftig hoor, bah!

3. Bollen

Bollen Fanatiek lid

22 jul 2013
    1.422
    7
    38
    NULL
    NULL
    Wat een nachtmerrie! Weer een extra reden om dit voor de vakantie al helemaal uit te pluizen. Bah!

4. Mime28

Mime28 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.050
    1
    0
    afgrijselijk

5. Sjalou

Sjalou Niet meer actief

Oohh wat erg zeg!!!

6. Boommm

Boommm Niet meer actief

Oh bah..

7. Rian85

Rian85 Fanatiek lid

21 feb 2012
    2.830
    477
    83
    Vrouw
    Jeetje wat heftig zeg en enorm verdrietig.

Wel ook een beetje vreemd verhaal, als ze bij de ha geweest zijn en het kindje zo ziek was (uitgedroogd) dat het onderweg zou overlijden verwacht je toch dat de ha en ambulance laat rijden?

8. MamaZE

MamaZE Niet meer actief

Dit dus!
    Verschrikkelijk:(

9. LieseLeentje

LieseLeentje VIP lid

18 sep 2008
    5.406
    138
    63
    Vrouw
    Ik vind het een beetje een raar verhaal. Waarom hebben ze geen ambulance laten komen?

10. Neko85

Neko85 Actief lid

21 jun 2013
    347
    0
    0
    NULL
    Zaandam
    Afschuwelijk! het zal je maar overkomen...

Maar zoals eerder is er wel iets vreemds aan het verhaal, geen ambulance. Waarom waren de mensen daar met een erg ziek kind?
    En een kindje is ook niet ineens zomaar uitgedroogd denk ik..

11. MamavanDaan

MamavanDaan Bekend lid

27 sep 2009
    811
    141
    43
    Achterhoek
    Afschuwelijk!! Ik dacht dat 112 in Europa het alarmnummer was. Had ik meteen gebeld!

12. Daydreamy

Daydreamy Fanatiek lid

7 sep 2007
    3.945
    42
    48
    Vrouw
    Onderwijsassistent
    Ergens in de Polder
  13. chibiRoron

chibiRoron Niet meer actief

hier zat ik dus ook aan te denken. Waarom niet meteen een ambulance en raar dat het kindje niet eerder naar de dokter is gebracht.

14. Pink Peony

Pink Peony Niet meer actief

Hier nog een artikel: Ziekenhuis weigert baby op te nemen: ook ouders verhoord - Gva.be

Ik stel me veel vragen: waarom zo ver rijden naar een homeopaat met een ziek kleintje, waarom wisten de agenten niet dat er geen spoedafdeling is op die campus (dat weet echt iedereen uit de ruime omgeving), waarom laat die campus de ouders met het kind toch niet binnen om al een infuus aan te leggen,...
    Zo erg! En had perfect kunnen voorkomen worden lijkt het wel...

15. Nora86

Nora86 Fanatiek lid

17 mrt 2006
    4.738
    0
    36
    Wat erg..
    Wat ik raar vind is dat er staat dat ze na de huisarts "op zoek" gingen naar het ziekenhuis, waarom heeft de huisarts het niet uitgelegd waar het was? Die had toch de kinderafdeling van het juiste ziekenhuis al kunnen inlichten en door kunnen verwijzen? Namen ze het niet serieus? T

16. Pink Peony

Het is nogal een speciale arts. Ben er ooit ook een aantal keren geweest. Zo mag je vanaf 6 uur 's morgens binnen in de wachtkamer en werkt hij tot middernacht, hij doet consultaties en ondertussen krijgen mensen in een apart kamertje snel baxters aangelegd of een spuit (in hun spieren?) van hem, het is er een beetje stoffig en rommelig,... Ben geweest voor vermoeidheidsklachten maar omdat het zo raar ging allemaal ben ik vrij snel ermee gestopt. En het heeft niks geholpen ;).

17. Nora86

Nora86 Fanatiek lid

17 mrt 2006
    4.738
    0
    36
    Ohw... :'( jemig..

18. Pink Peony

Nu, het is nog nergens bevestigd dat hij het is maar een homeopaat uit dat dorp waarvoor mensen zo ver rijden... Ben 99% zeker.

19. Rian85

Rian85 Fanatiek lid

21 feb 2012
    2.830
    477
    83
    Vrouw
    110km rijden met een ziek kind om naar een homeopathisch arts te gaan? En dat in die hitte, blijft een heel raar verhaal.....

20. KimK

KimK Niet meer actief

Ok. Ik begrijp nu dus wel waarom moeder is verhoord. Welk normaal denkend mens gaat met een kind dat ziek is in de hitte 110 km rijden?! Sorry hoor....

Deel Deze Pagina