Wow. Heftig. Ouders vinden ziekenhuis niet: baby dood | Buitenland | Telegraaf.nl Je moet er toch niet aan denken dat je in een vreemde stad bent en dit gebeurt je....
Jeetje wat heftig zeg en enorm verdrietig. Wel ook een beetje vreemd verhaal, als ze bij de ha geweest zijn en het kindje zo ziek was (uitgedroogd) dat het onderweg zou overlijden verwacht je toch dat de ha en ambulance laat rijden?
Afschuwelijk! het zal je maar overkomen... Maar zoals eerder is er wel iets vreemds aan het verhaal, geen ambulance. Waarom waren de mensen daar met een erg ziek kind? En een kindje is ook niet ineens zomaar uitgedroogd denk ik..
Yup :112 in het buitenland | Alarmnummer 112 | Rijksoverheid.nl Maar goed, dat moet je maar net weten, het is erg triest dat dit is gebeurd
hier zat ik dus ook aan te denken. Waarom niet meteen een ambulance en raar dat het kindje niet eerder naar de dokter is gebracht.
Hier nog een artikel: Ziekenhuis weigert baby op te nemen: ook ouders verhoord - Gva.be Ik stel me veel vragen: waarom zo ver rijden naar een homeopaat met een ziek kleintje, waarom wisten de agenten niet dat er geen spoedafdeling is op die campus (dat weet echt iedereen uit de ruime omgeving), waarom laat die campus de ouders met het kind toch niet binnen om al een infuus aan te leggen,... Zo erg! En had perfect kunnen voorkomen worden lijkt het wel...
Wat erg.. Wat ik raar vind is dat er staat dat ze na de huisarts "op zoek" gingen naar het ziekenhuis, waarom heeft de huisarts het niet uitgelegd waar het was? Die had toch de kinderafdeling van het juiste ziekenhuis al kunnen inlichten en door kunnen verwijzen? Namen ze het niet serieus? T
Het is nogal een speciale arts. Ben er ooit ook een aantal keren geweest. Zo mag je vanaf 6 uur 's morgens binnen in de wachtkamer en werkt hij tot middernacht, hij doet consultaties en ondertussen krijgen mensen in een apart kamertje snel baxters aangelegd of een spuit (in hun spieren?) van hem, het is er een beetje stoffig en rommelig,... Ben geweest voor vermoeidheidsklachten maar omdat het zo raar ging allemaal ben ik vrij snel ermee gestopt. En het heeft niks geholpen .
Nu, het is nog nergens bevestigd dat hij het is maar een homeopaat uit dat dorp waarvoor mensen zo ver rijden... Ben 99% zeker.
110km rijden met een ziek kind om naar een homeopathisch arts te gaan? En dat in die hitte, blijft een heel raar verhaal.....
Ok. Ik begrijp nu dus wel waarom moeder is verhoord. Welk normaal denkend mens gaat met een kind dat ziek is in de hitte 110 km rijden?! Sorry hoor....